wtorek, 8 lutego 2011

Wyróżnienie

Dostałam od Angel wyróżnienie,jestem bardzo zaskoczona i szczęśliwa i bardzo Jej dziękuję,Zgodnie z zasadami przesyłam je dalej,pragnę dać je osobom,dzięki którym "utonęłam" w papierach,na ich blogi trafiłam w swoich poszukiwaniach i zauroczyły mnie do tego stopnia,że zapragnęłam popróbować,czy ja też tak potrafię.Daleko mi do ich mistrzostwa,ale podglądam,uczę się na kursach i mam nadzieję,że będzie mi szło coraz lepiej,a to osoby,którym przekazuję wyróżnienie
Angeliqa
asica-
Brises .
Agnieszka-scrappassion 
MAMUTA
Annar - 
  Pejtoon 
 Tulipanka  
Pastelowa..













5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo, wielkie dzięki!!! :))) no i oczywiście pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo, bardzo dziękuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję :) Cieszę się, że lubisz do mnie zaglądać, więc zapraszam jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest mi niezmiernie miło, ślicznie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.