niedziela, 15 maja 2011

Serdecznie zapraszam na moje pierwsze candy,łupów przywiozłam z podróży dużo,czas się nimi podzielić,a więc do rozdania są


papiery różne,jedno- i dwustronne,cieńsze i grubsze w sumie 26 sztuk

coś z pasmanterii

trochę ćwieków

kilka stempelków

kwiatków garść

i różnych przydasiów

małe zoo

z mojej kolekcji guzików kilka

z tekturki dwa kwiatki [ ok.20 cm wysokie]
Zasady są takie jak zawsze,komentarz pod postem banerek na blogu,zapisy do 18-ego czerwca,ponieważ to mój pierwszy raz,to tym razem tylko dla osób posiadających bloga,a to dlatego,że ja bardzo lubię blogi zwiedzać,i że od tego zwiedzania zaczęło się moje uzależnienie,a dla mnie było impulsem do założenia własnego bloga.Mam nadzieję,że wszystko mi się uda,a więc SERDECZNIE ZAPRASZAM.

175 komentarzy:

  1. Ja bardzo chętnie zaopiekuję się wszystkimi przydasiami:)
    Dziękuję za wizytę, miły komentarz i zaproszenie:) Zapraszam Cię częściej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się i ja. A może i do mnie szczęście się uśmiechnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne słodkości przygotowałaś! Z chęcią się po nie ustawię i zapraszam na moje dziecięce candy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, smakowitości! Chętnie się po nie ustawię, może szczęście mi dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę przepuścić takiej okazji, ustawiam się w kolejce
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęście w losowaniu mnie opuściło ostatnio, ale skusiłaś mnie tymi słodkościami, więc staję w kolejce. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)
    Bardzo chętnie zapisuję się na Twoje słodkości :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale bomba kaloryczna :) a skoro nie jestem na diecie to chętnie zaopiekuję się takimi słodkościami. Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  9. No to i ja koniecznie dołączam, korzystając z Twojego zaproszenia :)
    Banerek na pasku bocznym po lewej stronie.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. och ile słodkości! z przyejmnością ustawię się po nie w kolejce, przesyłam pozdrowienia, Karmeleiro

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiej masie przydasi nie mozna sie oprzec.

    OdpowiedzUsuń
  12. O!!! Jak dużo tych słodkości
    Chętnie stanę w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  13. Można dostać oczopląsu na taką ilość przydasi.
    Chętnie się nimi zaopiekuję.
    Pozdrawiam
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ cudeńka rozdajesz ... nie oprę się im i stanę w kolejce:) zapraszam też do siebie http://ineskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuje sie i ja po takie wspanialosci!
    Na blogu juz wisi info ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ile słodkości :) ustawiam się w kolejce :)
    poozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne candy:))) ustawiam się w kolejce oczywiście:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja też grzecznie stanę w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny i bogaty prezent uszykowałaś dla wygranego, chętnie przyłącze się do zabawy. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja się zapisuję:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Tyle piekności rzadko widuję ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przydatne te słodkości - zapisuje się po nie...może dopisze mi tym razem szczęście.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Grzechem by było nie skorzystac:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z ogromną chęcią stanę w kolejce:)
    Tym samym zapraszam na słodkości do siebie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Cuda!I jak się tu nie skusić? Staję i ja grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale pyszności- stanę więc w kolejeczce a może marzenie sie spełni?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ustawiam się w kolejce, śliczności... moje dzieciaki z przedszkola byłyby zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam,
    chętnie zapisze się na te słodkości:)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  29. pysznościowe śłodkości
    ja-słodkoholiczka zapisuje sie na takie cacka:)

    wytworki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo chętnie stanę w kolejce i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. cuda cuda cuda, staję w kolejce i licze na łut szczęscia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Słodkości :)
    Spróbuję :
    http://moniaz125.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  34. staje w szranki walki o wygraną i dziękuje za zaproszenie

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe candy, bardzo chętnie się na nie zapiszę!
    Zapraszam też na konkurs do siebie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Strasznie dużo tych przydasi, muszę przyznać, że bogate candy. :) Z wielką chęcią i nadzieją ustawiam się w kolejeczce. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam takie smakołyki, wiec staję w kolejce i przesyłam wiosenne pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja chcę, ja chcę... Widzę tam takie świetne papiery, muszę je mieć =}
    Pozdrawiam,
    Ola
    http://warsztatura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne słodkości! aż pozazdrościłam... :))
    pozdrawiam ; )
    all-4art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapisuję się na te cudności ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowności - mmm już mam pomysł co można by z tego stworzyć :) zapisuję się od razu :) pozdrowionka serdeczne http://cos-mojego-cos-cennego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Kusząca propozycja - nie do odrzucenia! Zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow, jakie cudeńka. Zapisuję się czym prędzej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. wspaniały prezent, będzie Mam nadzieję, że jestem szczęśliwy. link po prawej stronie
    http://zarazjuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniałe słodkości=) Zapisuje się. Zapowiada się długa wędrówka po blogach=P

    OdpowiedzUsuń
  46. ojej... i ja się na te cudowności zapisuję:):):)
    takie przydasie, ech... mogłoby się udać:):):)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeśli można to i ja ustawiam się w kolejce :)
    http://gessekai.blox.pl/html - w pasku bocznym

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dopiszę sie bo trzeba dać szanse losowi.... zwlaszcza ze na raz tyle cudności nie miałam na raz w rękach. Nigdy tez nic jeszcze nie wygralam więc może tym razem się uda:)
    chociaz jedna wygrana juz mam.... trafilam na Twój blog...

    i u mnie tez candy wiec zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękuję za zaproszenie i chętnie ustawię się w kolejeczce:))

    OdpowiedzUsuń
  50. Dopisuję się i ja do listy z nadzieją na odrobinę szczęścia w losowaniu ;o)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Wspaniałe candy, mam nadzieję, że może tym razem poszczęści mi się w losowaniu? Byłby to pierwszy raz :)
    Pozdrawiam,
    Asia
    http://asia-majstruje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :) Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  53. zapisze sie z checia
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Zaklepuje sobie kolejkę i zapraszam do siebie na CANDY: handmadebizutki-karolcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. rowniez sie zapisuje:) swietne Candy pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. slicznosci przygotowalas, z checiá sie zapisuje. pozdrawiam
    http://swiatkasiuleczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też jestem chętna, i to bardzo! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja bym także chętnie przyjęła takie cudowności :) Warunki spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Oh, Lucy!Takie wspaniałości oferujesz, że i ja spróbuję szczęścia.Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
  60. Szczęścia do losowania nie mam... dlatego próbuję i próbuję... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Szczęścia do losowania nie mam... dlatego próbuję i próbuję... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. nie zaszkodzi spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Smakowite cukierasy ;) Zapraszam do mnie w odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale superowe przydasie!!! Fanfastyczne. Chcę!! ;o))

    OdpowiedzUsuń
  65. pragnę się dopisać :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ustawiam się prędko w kolejce !!

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam .Pozdrawiam serdecznie i ustawiam się w kolejeczce do TWOJEGO CANDY.

    OdpowiedzUsuń
  68. Zapisuję się także na twoje candy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. Twoje cukierasy są większe niż mój cały warsztat scrapowy. Cóż ja bym dała by wygrać :)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Ależ cudności. Chętnie się ustawiam po nie i liczę na szczęśliwy los.
    Pozdrawiam Agnieszka
    Przy okazji zapraszam do zajrzenia na mojego bloga http://zalesinek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękne słodkości przygotowałaś, więc z chęcią poczekam w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  72. wspaniałe cukierasy przygotowałaś, z chęcią bym je przygarnęła pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  73. zapisuję się także, może szczęście dopisze początkującej;)

    OdpowiedzUsuń
  74. To staję za tymi słodkościami, bo moje początki były takie same, czyli oglądanie, oglądanie, oglądanie aż w końcu decyzja by założyć coś własnego :-). Więc liczę na swe szczęście tutaj i od razu zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  75. Wspaniałe przydasie:)) Ustawiając się w kolejce gratuluję pierwszego candy!

    OdpowiedzUsuń
  76. Same wspaniałości i jak tu się nie zgłosić;)

    OdpowiedzUsuń
  77. to ja też chętnie bym to wszystko przygarnęła.... http://kgosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  80. Jeśli można to i ja się zapiszę :)
    http://gessekai.blox.pl/html - w pasku bocznym

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja również ustawiam się w kolejce i pozdrawiam!:)

    http://alicjawkrainieszpargalow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. jakież słodkie rozdawnictwo, staję w ogonku licząc na szczęście

    OdpowiedzUsuń
  83. o jaaaaa - takie candy - to ja też, to ja też!!!

    OdpowiedzUsuń
  84. Thank you for a chance http://lanya-happydays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Also I sign up for these fine candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja również chętnie spróbuję

    http://maly-karaluszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Więc i ja się zapisuję i do siebie na candy zapraszam :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Kuszące candy;)
    Zapraszam do siebie również

    OdpowiedzUsuń
  89. zapisuje sie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo smakowite candy :).
    Info o Twojej zabawie na pasku bocznym mojego bloga.
    Pozdrawiam serdecznie!

    http://jaspisowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Cóż za "wypasione" candy:) Szybciutko się zapisuję i czekam z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Chętnie stanę w kolejce po takie cuda :)
    Mam zamiar spróbować czegoś nowego, więc taki zestaw byłby ekstra :D

    Zapraszam także na candy do siebie :]

    OdpowiedzUsuń
  93. uhuhu jaka konkurencja... wezmę oczywiście udział w zabawie takie słodkości :)

    mapassionart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Po takie słodkości i ja się zapiszę!

    OdpowiedzUsuń
  95. Jeju, Candy marzenie! :)
    Chętnie się dopiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Lucy, nie wiem czy nadal masz ochotę odwiedzać nowe blogi .....jeśli tak to będziesz miała u mnie trochę roboty ;) zapraszam do dwóch blogów i także na moje candy :)))))
    Oczywiście ustawiam się w kolejce !

    http://kasja-liveart.blogspot.com/
    http://kasja-atelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. ooo.. i ja staję w tym dłuugim ogonku..
    Może się uda wygrać te cuda :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  98. ile cudowności :) szkoda by było nie wziąć udziału w takiej zabawie ;)
    zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  99. Mmm ale cudenka!! :) Zeby tak 1/3 z tego byla moja. Oczywiscie jak wygram to chce calosc :P

    www.iloveit.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Świetne przydasie! Staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  101. Ileż cudeniek :) Zapisuję się z wielką chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  102. Hmm jakie różności ile słodyczy to i ja spróbuję i zapisuję się na cukieraski :-)
    pozdrawiam
    http://skimmia-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. To dopiero musiała być podróż! Tyle fajnych rzeczy :) Będę ty wpadać - uwielbiam to!

    OdpowiedzUsuń
  104. Cudeńka, również się dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Tyle słodkości za jednym razem?! Z chęcią przygarnę je wszystkie jeśli tylko szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  106. ustawiam się w kolejce ufnie że może będę posiadaczem tych cudowności

    OdpowiedzUsuń
  107. Ale mega candy!!!!:) niemogło mnie tu zabraknąć:):) zapraszam do mnie!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  108. Witaj :)
    Cukiereczki w Twoim Candy boskie! :)
    grzecznie ustawiam się w kolejce po nie :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Kobieto, cuda tutaj rozdajesz :) czekam z niecierpliwością na losowanie :)
    http://madziarka-kartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Cześć Luca :)

    Ale bogate candy przygotowałaś! Z chęcią stanę w kolejkę, może się poszczęści ;)

    W zamian zapraszma na moje candy: http://mapowska.blogspot.com/2011/05/drugie-candy-second-candy.html
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  111. wypasione Candy koleżanko:-)) ustawiam się w kolejce:-)))
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. Z chęcią się zapisuję, pozdrawiam i zapraszam do siebie :o)
    http://papierowa-magia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Ależ bogactwo!! :)) Piszę się z przyjemnością i zapraszam również na moje candy :)) Pozdrawiam z tarasu :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Dziękuję za odwiedziny, zaproszenie i udział w moim candy. Chętnie ustawie sie w kolejce po takie cukierasy!
    pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  115. Ale niezły wypas!!! Niesamowite candy. Ustawiam sie w kolejce i ja. Zapraszam do mnie: http://aniadebska-mojblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. I ja grzeczniutko w kolejeczce staję , wszystkie skarby podziwiam .
    gosia1209@interia.eu
    pozdrawiem .

    OdpowiedzUsuń
  117. I jeszcze ja:-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. Z ogromna radoscia sie zapisuje i serdecznie zapraszam na mojego bloga (aktoreczka-scrapuje.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  119. Wspaniale candy!Chętnie dopisuje się do kolejki;)

    OdpowiedzUsuń
  120. Chętnie bym się zaopiekowała twoimi słodkościami! :) Umieściłam już u siebie na blogu info o candy. Zapraszam:) http://nawiedzonaulala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. o jaaa!!! Ale super candy! A mi się wszystko kończy i chcę bardzo!!! :D PS. U mnie też candy broszkowo-przydasiowo-gadżetowe, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  122. to ja też spróbuję szczęścia w losowaniu, ja dopiero "raczkuję" w scrapbookingu, dzisiaj założyłam bloga, ale mam nadzieje że już wkrótce będę mogła się pochwalić swoimi pierwszymi pracami.

    OdpowiedzUsuń
  123. Nie mam szczęścia w candy.....ale zapiszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Cichutko ustawiam się w kolejce =}
    Pozdrawiam
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Hi dear! So lovely everything here! Looooved the candy! So inspirational and could help so many people! I posted your candy with a link back here on my sidebar at "sorteios/candies", by date! I'm spreading the news there! And thank you so much for the chance to participate in these lovely goodies and for it's opened to everyone in everywhere! God bless! :D Mahrian
    Follower's name: Wishmade
    http://wishmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Ustawiam się w kolejce :)
    http://kszp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. Całe mnóstwo chętnych żeby zgarnąć przydasie ! Nic dziwnego! Pokornie więc i ja się zapisuję.

    Informacja (wg dat) tutaj:

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/p/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  128. http://www.liveinternet.ru/users/lenochka_kuznetcova/post170137284//

    OdpowiedzUsuń
  129. i ja również ustawiam się w kolejce po te cudności!
    http://domciatko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  130. jakie cudowności... i ja się ustawiam:)

    pozdrawiam cieplo,
    Michasia

    OdpowiedzUsuń
  131. I ja mam chrapkę na takie słodkości. W ramach rewanżu zapraszam na candy do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  132. Takimi słodkościami grzech pogardzić, a ja grzeszyć nie lubię, więc... ustawiam się grzecznie w ogonku:)
    Przy okazji zapraszam na candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  133. z przyjemnością wezme udział w candy

    OdpowiedzUsuń
  134. Super candy, chętnie i ja spróbują swojego szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  135. ale słodkości, nie mogę przejść obojętnie, zapisuje się :)

    p.s zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  136. I ja ustawiam się w kolejce po słodkości;-)

    OdpowiedzUsuń
  137. Jeszce i ja! I ja! Zapraszam tez na moje candy :)
    http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/2011/05/rocznica.html

    OdpowiedzUsuń
  138. Ja się z chęcią zapisuję po takie cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  139. Kolejka okropna:) ale stawiam sie na końcu po takie cudne przydasie:)

    OdpowiedzUsuń
  140. ustawiam się i ja, choć długa kolejka :-)

    OdpowiedzUsuń
  141. również ustawiam się w tej długaśniej kolejce

    OdpowiedzUsuń
  142. Jak dużżżżżżżżo cukiereczków!!! Ustawiam się grzecznie w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  143. Strasznie długi ten ogonek ..ale z ochotą zapiszę się na te cukierasy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  144. ależ bogactwo słodkości! kolejka długa, ale żal by było nie spróbować :)

    http://hendmejdowemiszmasze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  145. jakie wspanialosci przyszykowalas,az oczy sie blyszcza z zachwytu patrzac na nie :) Ach,przydaly by sie :) Zapisze sie a moze beda moje :) ??

    OdpowiedzUsuń
  146. Witam:) Trafiłam tu przez candy w linku u kogoś :) Ustawiam się w kolejce po te "słodkości" bo jak tu nie spróbować. Same przydatne przydasie ;)Zaraz lecę bloga przeglądać :)
    Pozdrawiam serdecznie !
    http://szydelkoszmatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  147. Ja też cichutko w kąciku przycupnę i poczekam, bo ślepka mi się świecą na widok tych słodkości jak dwie latarnie ... ;)
    To pierwsze candy na jakie się zgłaszam i może będzie szczęśliwe dla mnie - początkującej.
    Info na blogu :)
    Pozdrawiam, Monia

    OdpowiedzUsuń
  148. Bardzo chętnie dopisuję się do listy na te wspaniałości, nie mam szczęścia w losowaniach , ale może tym razem ? pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  149. Miło Cię poznać - gdyby nie słodkości, pewnie bym tu nie trafiła!
    Zapraszam na wizytę u mnie

    OdpowiedzUsuń
  150. To i ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  151. No to się zgłaszam, bo kusisz niezwykle ;D I zabieram się do zwiedzania twojego bloga (przyznam się że ja też bardzo to lubię) No i oczywiście bardzo miło mi będzie jeśli zawitasz u mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  152. Ustawiam się w kolejce :)
    http://smellofpaper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  153. Zgłaszam się i zapraszam do komentowania moich prac :)
    Pozdrawiam
    http://papierowamargaretka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  154. staję grzecznie na końcu kolejki i cierpliwie czekam

    OdpowiedzUsuń
  155. Staję w tej dłuuuugiej kolejce i ja. Bo to mnie, mnie chcesz wylosować ;-)

    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  156. Zapisuję się :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  157. CHĘTNIE SIĘ ZGŁOSZĘ - UWIELBIAM TAKIE RZECZY , NA PEWNO SIĘ PRZYDA
    POZDRAWIAM SERDECZNIE!

    OdpowiedzUsuń
  158. ZAPISUJĘ SIĘ NA TE KUSZĄCE RZECZY
    POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  159. ojej ale tego dużo:) mam nadzieję że mi się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  160. wylooooosuj mnie :D
    bardzo bardzo ładnie proszę...

    OdpowiedzUsuń
  161. Dzień dobry. Dziękuję za zaproszenie to bardzo miło że mnie Pani zaprosiła.
    Oj gdybym ja wygrał to już bym wiedział co z tymi rzeczami robić przez całe wakacje. Moja mama też chciała się zapisać ale to wtedy by było nie fer dla innych dlatego wylosowaliśmy że ja się zapiszę no i się zapisałem. Bardzo Pani gratuluję tego bloga i świetnego kandy.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  162. Ile słodkości =) oczywiście i ja się ustawiam w kolejce mam nadzieję, że zdążyłam =)
    No i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  163. Z przyjemnościom się zapisuje;)

    OdpowiedzUsuń
  164. Wspaniałe cukieraski, dlatego z miłą chęcią się zapisuje. Ja też swoją przygodę z blogiem zaczęłam od zwiedzania innych blogów :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.