niedziela, 19 czerwca 2011

Wyniki candy.......Witam serdecznie ,przede wszystkim chcę bardzo podziękować za to,że tak dużo osób chciało się ze mną bawić,w najśmielszych marzeniach nie przypuszczałam,,że az tyle osób zostawi komentarze.to był wspaniały miesiąc,odwiedziłam wiele magicznych miejsc,oglądnęłam bardzo dużo cudnych prac,będę tam na pewno dalej zaglądać.Bardzo zaskoczyła mnie,ale i ucieszyła liczba nowych obserwatorów i w związku z tym postanowiłam im podziękować,losując dodatkowy zestaw



mały stempelek


trochę papierów

kwiatki


przydasi garść

pasmanterii trochę
to koszyczek ze wszystkimi obserwatorami i wylosowana osoba,dzięki i gratuluję 
Potem wszystkie losy powędrowały do większego pojemnika ,moja maszyna losująca znowu poszła w ruch

To zwyciężczyni  candy,gratuluję
Mam jeszcze małą nagrodę pocieszenia,trochę papierów  i stempelek dla Kuby,jesteś wspaniałym,bardzo zdolnym chłopcem,a Twoje kursy są fantastyczne,mam nadzieję,że przydadzą Ci się te papiery,że pokażesz nam jeszcze dużo ciekawych rzeczy,dziewczyny zajrzyjcie na jego blog   "mój kawałek świata"  ,naprawdę warto .Długi ten post,ale jakoś tak wyszło,jeszcze raz dziękuję za zabawę,a zwycięzców proszę o adresy do wysyłki,paczki na nie czekają                                                                       





15 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację dla szczęściarzy i dziękuję za zabawę !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No aż nie mogę w to uwierzyć. Ja wygrałem nagrodę u Pani Bogusi Ja nie mogę. Najpierw skakałem po łóżku z parę minut i krzyczałem wygrałem wygrałem wygrałem! Potem usiadłem bo się zmęczyłem i mama mnie ucałowała i mi gratulowała. Cieszę się strasznie że dostanę te papiery w nagrodę aż nadal nie mogę w to uwierzyć. Dziękuję dziękuję dziękuję!
    Super fajowy dzień prawda?
    Bardzo dobrego dnia życzę Pani i wszystkim!
    Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow:)
    właśnie zobaczyłam Twój komentarz na moim blogu:) i nie wierząc weszłam tutaj z mocno bijącym sercem:)
    patrze i udało mi się:) coś niesamowitego, tyle chętnych było a to mnie wylosowałaś:D
    super, dziękuję:)
    gratuluję też pozostałym zwycięzcom:)
    i zapraszam chętnych do siebie na candy, gdzie do wygrania też będzie dużo przydasi:)
    pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ..serdecznie pozdrawiam .dziękuję za zabawę..

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję kochane, cieszę się razem z Wami i dziękuję za przemiłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję dziewczyny:)
    a Tobie bardzo dziekuję za zabwę Lucy:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Ale mam szczęście :) Dzięki, zaraz przesyłam adres

    OdpowiedzUsuń
  9. Congratulations to the winner and to you, dear for the wonderful giveaway!God bless! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :)
    dzięki za zabawe, mam nadzieje, że niedługo ja zorganizuje jakieś candy :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Wszystkich obdarowanych:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.