piątek, 29 lipca 2011

Dzisiaj dostałam jedną z najpiękniejszych przesyłek w swoim życiu.Kuba[Mój kawałek świata] przysłał mi takie piękne prezenty i wspaniały,bardzo mądry i wzruszający list.Kubuś bardzo Ci serdecznie dziękuję,wszystko jest cudne,Twoje krzyżyki są równiutkie,widzę ile pracy to kosztowało,duży kwiatek stoi na biurku i co na niego spojrzę,to "gęba" mi się ,śmieje i jak w piosence,od razu mam dobry humor,jesteś bardzo kochanym chłopcem,dziękuję Ci za pamięć,a to są te cuda od Kuby "

to kwiatek,który wywołuje uśmiech na twarzy
piękne kwiatuszki  zrobione przez Kubę
jego iksowanie,to jest taki bilecik,a w środku przemiły list


1 komentarz:

  1. Dzień dobry. Ja też miałem za co dziękować. Bardzo się starałem z tym iksowaniem no normalnie musiałem mieć równo bo to przecież na prezent to nie mogło być krzywo. I dlatego tak długo iksowałem ale nie zapomniałem o Pani ani na chwilę i jak tylko wracałem do kaczuszki to myślałem o Pani. Mam nadzieję że Pani lubi kaczuszki. Ja jutro przedstawię kaczuszkę u mnie na blogu jak wrócę z dworu to zapraszam Panią na czytanie mojej notki bo będzie o Pani. Bardzo Pani jest miła i cieszę się że Panią wtedy odwiedziłem pierwszy raz. Pamięta Pani? Dziękuję za miłe komentarze ja coś się ostatnio opuściłem w komentarzowaniu ale to dlatego że jestem chyba trochę przepracowany. A kwiatki chyba się trochę rozgniotły w tym liście prawda? Ale to pewnie na poczcie miały przygody.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.