wtorek, 19 lipca 2011

Kiedy u asicy.p zobaczyłam jej piękne notesy podróżne,to sie w nich zakochałam od razu i postanowiłam zrobić sobie podobny.Podoba mi wszystko,co ma dużo różnych schowków,zawsze w torebce nie dość,że mam dużo kieszonek,to i przynajmniej dwie kosmetyczki,żeby wszystko było posegregowane,niestety,ten typ tak ma i nie da rady tego zwalczyć.Dzięki notesowi kopertowemu zlikwidowałam kosmetyczkę,bo w nim dużo rzeczy mogłam pochować.Mój nie jest taki piękny jak asicy,ale robiąc go miałam dużą frajdę,mazałam,stemplowałam ,kleiłam i poszalałm trochę,i tak mi to wyszło










6 komentarzy:

  1. haaa, nie jesteś sama, od kilku dni robię porządek w papierach i tne je tak, by też zrobić taki notes - niepowtarzalny klimat ma, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!!Bardzo fajny pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł i super jest Twój notatnik z kieszonkami :-)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest Twój notes- bardzo ciekawy, intrygujący...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile dodatków, każda strona świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za odwiedziny na moim blogu. Byłaś ciekawa czy prawidła robię sama czy je kupuję. Kupuje na starociach po 10 zł za pare i je ozdabiam :) gdybys była chetna na takowe to mogę spojrzeć przy najblizszej wizycie i zakupic Ci pare lub dwie :) daj mi znać na maila :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.