niedziela, 24 lipca 2011

Zajrzałam dzisiaj na blog,a tu taka miła niespodzianka Dzieła Madame przyznała mi wyróżnienie,jestem bardzo szczęśliwa i bardzo Jej za to dziękuję

Co muszą zrobić nominowane osoby? - Umieścić podziękowania i link do blogera, który przyznał Tobie nagrodę. - Skopiować i wkleić logo na swoim blogu. - Napisać o sobie 7 rzeczy. -Nominować 16 innych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę) - Napisać im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :) A więc nominuję;
twórcze łapki angel 
Mój maleńki świat
Pampuchowo
zalesinek
scrapbooking Rudlis 
edytta-p
Wybrałam 6 blogów,choć uważam,że wszystkie zasługują na każde wyróżnienie,bo każdy jest jedyny w swoim rodzaju,ma swój niepowtarzalny styl i na każdym bywam,może nie zawsze komentuję ,bo po prostu czasem brakuje czasu,ale zaglądam systematycznie.Dzięki tym wędrówkom zakochałam się w papierkach i za to wszystkim bardzo dziękuję.A teraz 7 rzeczy o mnie
  1. Nie umiem żyć bez książek i kawy 
  2. Nie lubię zimy,a kocham wiosnę i lato
  3. Jestem pedantyczna i czepialska,ale z tym walczę 
  4. Mam manię segregowania wszystkiego w pudełka,koperty,teczki,lubię mieć wszystko poukładane
  5. Jestem chyba uzależniona od internetu,ale w moim wieku to już mogę sobie na to pozwolić
  6. Jestem optymistką i chyba umiem słuchać 
  7. Moim największym skarbem jest moja wnuczka,która zdecydowanie zepchnęła z pierwszego miejsca męża i dzieci, niestety najczęściej widzę ją na ekranie komputera

4 komentarze:

  1. Kochana cieszę się razem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucy bardzo dziękuję za wyróżnienie:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie :) Sprawiło mi wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.