sobota, 29 października 2011

Wymianka w kratkę u Malutkiej


Po raz pierwszy brałam udział w wymiance,ale na pewno nie ostatni,bo bardzo mi się ta zabawa spodobała.A oto co przyszykowałam dlaKASIEKW
Pudełko drewniane zrobione metodą decoupage
Notes
W środku są kartki do pisanie i koperty
Kalendarzyk
Trochę przydasi i oczywiście trochę słodkości
Ja dostałam przesyłkę od IGORIA ,a oto co się w niej znajdowało
Notes,karteczka do kompletu i filcowane etui,z tyłu w kratkę
Z przodu piękny kwiatek
Przecudny anioł-zawieszka
Da poczytania książka z zakładką i broszka
Przydasie
Słoneczne kolczyki
Coś na rozgrzewkę
I zestaw do haftowania,a ponieważ taki nićmi jeszcze nie haftowałam,to będzie ciekawe wyzwanie
Bardzo mi się wszystko podoba i jeszcze raz bardzo dziękuję Igoria a Malutkiej dziękuję,że mogłam wziąć udzial w tej zabawie.

2 komentarze:

  1. Śliczne są Wasze wytworki:)
    Raz jeszcze dziękuję za wszystko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka:))

    Dziękuję za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa. Serdecznie i ciepło pozdrawiam i posyłam uściski!

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.