czwartek, 15 grudnia 2011

Muszę się pochwalić,w prezencie gwiazdkowym dostałam wreszcie swój własny kąt.Mąż zrobił mi biurko,w którym prawie się mieszczę ze swoimi zabawkami,,mam dużo szuflad,półek i duży blat.Było mi trochę ciężko zmobilizować się do jakiejś pracy,ale teraz nabrałam chęci,żeby wreszcie coś zrobić


                                                                                                                 



A jeżeli zabraknie mi miejsca,to mam szafkę na kółkach,w której mieszczę resztę rzeczy     




8 komentarzy:

  1. super miec taki kacik tez mi sie marzy

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny kacik ale masz przydasiów i zdolnego męża

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kącik i super mąż. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj dostałam przesyłkę od ciebie,brałam juz udział w wielu wymiankach ale takich skarbów jeszcze nigdy nie dostałam wszystko jest przepiękne ta cudna bombka już wisi album przepiękny a cała reszta SUPER
    BARDZO DZIĘKUJE

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę i nie wiem czy bardziej własnego miejsca do "pracy", czy tych wszystkich fajnych materiałów?!?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawa dla męża-super kącik:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kacik naprawde super - tylko pozazdroscic! Serdecznie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tata się postarał:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.