piątek, 30 grudnia 2011

Witam poświątecznie,mam dobry humor,bo pozbyłam się już gipsu,noga wprawdzie nie wygląda jeszcze zbyt ładnie i trochę boli,ale mogę już się poruszać tylko z jedną kulą,a niedługo myślę,że będę już sama chodziła.Potem jeszcze tylko 1 lutego usunięcie drutów i jestem jak nowa.Tymczasem nabrałam więcej ochoty do zrobienia czegoś i na pierwszy ogień poszły butelki.

Ta zrobiona metodą decoupage,jest,jak widać,butelką dla gwiazdy


A tu butelki po piwie o nietypowych kształtach,które przerobiłam na świeczniki,są oklejone białym papierem ryżowym i kilkakrotnie polakierowane

4 komentarze:

  1. super Ci wyszly te swieczniki :) szybko wracaj do formy

    OdpowiedzUsuń
  2. Te świeczniki bardzo ciekawe, podobają mi się. A butelka dla gwiazdy mistrzostwo! jest tak świetna, że napatrzeć się nie mogę... :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku aby wszystkie Twoje plany i marzenia sie zrealizowaly, samych slonecznych i radodosnych dni i duzo zdrowka.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne butelki też musze w koncu jakąś ozdobić :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.