środa, 21 grudnia 2011

Wymianka z gwiazdką

Brałam udział w wymiance z gwiazdką,którą organizowała  Asia i właśnie dziś dostałam przesyłkę od Alveaenerle.A oto co w niej było
piękne włóczkowe kwiatki

śliczne śnieżynki

sopelki

wszystko zapakowane w taką kosmetyczkę

były jeszcze słodkości,i kartka
Bardzo mi się wszystko podoba,dziękuję ślicznie Aveaenerle
Ja swoją przesyłkę wysłałam  do Eli17niestety,zmieniałam w międzyczasie komputer i zdjęcia się skasowały,więc do oglądnięcia są tylko te,które zamieściła Ela 17.Zabawa mi się podobała,dzięki Asiu za możliwość wzięci w niej udziału.




1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę, że prezenty przypadły ci do gustu - niech zdobią i przynoszą radość :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.