środa, 25 stycznia 2012

Pozazdrościłam

Oglądając na różnych blogach kwiatki,które same robicie,pozazdrościłam umiejętności i postanowiłam także spróbować.Oczywiście daleko mi do mistrzostwa jakie reprezentują w tym niektóre scrapowiczki,ale w końcu to praktyka czyni mistrza,więc postanowiłam wytrwale praktykować.Pozbierałam ścinki papierków,potem gotowe kwiatki potraktowałam czym się dało,a więc embossingiem,klejem brokatowym,lakierem migocącym,a takie są tego efekty,jeszcze niedoskonałe,ale będę dalej trenować.




No i bardzo podoba mi się,że wykorzystuję różne ścinki papierków i można kolor kwiatka ładnie dopasować do pracy

14 komentarzy:

  1. Dla mnie mistrzostwo świata. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie ci wyszły ja nawet nie mam takich preparatów o których piszesz

    OdpowiedzUsuń
  3. niezła gromadka teraz kartki trzeba do nich dorobić:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kwiatki robię wg tego kursu: http://joannakrog.blogspot.com/2011/11/jak-zrobic-rozyczke-iii.html jest prosty i na prawdę kwiatki wychodzą fajnie, no mnie jeszcze nie tak rewelacyjne jak na tym blogu ale zbliżone;) Tylko też z tym, że wszystko robię od podstaw bo nie mam takich dziurkaczy ani wykrojników, więc wycinam 6 kółek w trzech rozmiarach, potem składam na pół i jeszcze na trzy równe części, wycinam płatek rozkładam i nacinam jeszcze do środka, modeluję płatki i sklejam ... spróbuj jak dla mnie rewelacyjny kurs;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka! Zwłaszcza te drugie w kolorach fioletu ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. No troszkę roboty 'na piechotę'jest ale jaki efekt! Ja robiłam je hurtowo w przerwach miedzy wykładami albo po kryjomu na nudnych wykładach:D ale ręce mnie potem strasznie bolały ... .

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje kwiatki są prześliczne! doprawdy pięknie się prezentują!
    przy okazji zapraszam na candy -http://paszczakowice.blogspot.com/2012/01/candy-z-martwa-natura.html
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, śliczne! Zachwyciłam się :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.