wtorek, 28 lutego 2012

Dla każdego coś miłego---CANDY

Przynajmniej mam taką nadzieję,że każdy znajdzie tu coś dla siebie.Jakiś czas temu minął rok mojego blogowania,muszę powiedzieć,że bardzo się cieszę,że znalazłam to miejsce i poczułam się jak w domu.Bardzo dużo się od Was wszystkich nauczyłam,poznałam,wprawdzie wirtualnie,wiele przesympatycznych osób,rozkochałam się w papierkach i różnych przydasiach,nabrałam odwagi,żeby brać udział w wyzwaniach i bardzo się cieszę,że to wszystko mnie spotkało.Dlatego bardzo chciałam żeby w tym candy każdy znalazł coś dla siebie.A oto co przygotowałam


Trochę papierów różnej wielkości i grubości i pasmanteria

Dwa kupony materiału i pas ociepliny

Serwetki

Kanwa czysta i druga gotowa do wyszywania

Pasta modelarska Fimo

Trochę koralików
Zasady jak zwykle,proszę wyrazić chęć przygarnięcia w komentarzu,podlinkowany banerek umieścić na blogu i ZAPRASZAM SERDECZNIE.Candy trwa do 30 marca i jest dla wszystkich,osoby bez bloga proszę o podanie e-maila

185 komentarzy:

  1. Pierwsza osoba podobno nigdy nie wygrywa, ale zaryzykuję i się zapisze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wspaniałości można wygrać. Staję więc w kolejce i baaaardzo liczę na szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To i ja się z chęcią zapiszę:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kusisz wspaniałościami. Grzecznie dopisuje się do kolejki.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje za zaproszenie :)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały konkurs, z przyjemnością się na niego zapiszę - pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za zaproszenie :)to ja sie bardzo chętnie zapiszę na materiałki :))Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie wygrałam, może teraz się poszczęści.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja chętnie stanę w ogonku:)
    Dziękuję za udział w moim candy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne niespodzianki :)
    No to i ja się piszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. to i ja się skuszę na takie słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie się dopisuję jako szczęśliwa 13 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Candy jest piękne więc też ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością sie przylączam do zabawy. Oj dużo tego. I zapraszam po słodkości do mnie. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Same śliczności :) W takim razie i ja pragnę trafić do maszyny losującej :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. wow.......ale skarbów, dopisuje sie do listy :-)
    pozdrawiam
    Blanka
    http://wwolnymczasie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję roczku i oczywiście z wielką chęcią się zapisuje bo wspaniałe cukierasy proponujesz

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja! Zapisuję się do zabawy i czekam niecierpliwie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. z wielką checią zapisuje sie na twoje candy

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio cos nie mam szczescia w losowaniu moze u Ciebie mi ono dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O jejciu... ale nagrody!!!!
    Zapisuję się!! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastyczne słodkości, ustawiam się w kolejce i zapraszam na moje candy:) pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się, zgłaszam! I to z jaką ochotą :D Bannerek tutaj: http://disincentive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też ustawiam sie w kolejce. Banerek umieszczony na pasku bocznym http://pasjesabiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękności przygotowałaś :) Ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow ! Ale superowe candy !

    Chętnie się zapisuję i serdecznie zapraszam do siebie :

    http://pani-motylkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. swietne Candy zapisuje sie i zapraszam na moje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne candy, chętnie się ustawię w kolejce :)
    http://magnolia-craft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Miło poznać kolejną koleżankę blogową
    Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Przedłużam ogonek: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również ustawię się w kolejce może szczęście się do mnie uśmiechnie :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również chętnie przygarnę przydasie :) Zapraszam na moje candy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli do wygrania jest kanwa to ja muszę stanąć do losowania :D

    OdpowiedzUsuń
  35. takich prezentow ominac nie mozna z checia sie zapisuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ świetne rzeczy przygotowałaś. Bardzo chętnie ustawie się w kolejce
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Staję rzecznie do kolejki z cichą ma dzieją :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zamierzam stać w kolejce jak długo będzie trzeba, może się mi poszczęści :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. gratuluję roczku i zapisuję się na wspaniałe nagrody.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. witam,
    dziękuję za zaproszenie i chętnie zapiszę się do zabawy:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  41. zapisuję się :)
    banerek na oliwkowescrapowanie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ustawiam się w kolejce po słodkości, banerek umieściłam w zakładce, pozdrawiam i zapraszam na moją zabawę

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam i z checia wezme udzial w candy.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję roczku, chętnie wemę udział w Twoim konkursie,zapraszam na szybkie candy także do siebie.
    Moj mail eprilway@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. oj tak tak przygarnę z chęcią :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Takich cudowności nie wolno przegapić! Dołączam do candy, baner na blogu www.madzialen-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. No cóż gdybym nie ustawiła się w kolejkę do tych cudeniek na pewno później bym strasznie żałowała:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  48. miałam szykować obiad i wsiąkłam..cudny masz blog, z pewnością będę często gościć tutaj..a teraz tak skromnie i z rumieńcem zapisuję się w kolejkę..może łut szczęścia dopisze

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wpadłam tu przez przypadek, a od razu spotkało mnie zaproszenie na takie wspaniałości. Przejść obojętnie nie mogę i oczywiście dopisuję się do kolejki! :D Ja dopiero zaczynam blogowanie i powolutku dopiero poznaję ten świat - droga, którą przeszłaś jeszcze przede mną;)

    OdpowiedzUsuń
  51. och i ja sie dopisuje do tak licznego grona pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. WOW ile slodkosci!!! to ja szybciutko ustawiam sie w ogonku i juz trzymam za siebie mocno kciuki, moze sie poszczesci :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na CANDY do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Super cukiereczki! Dołączam do kolejki:) Pozdrawiam:)
    n.regina59@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. zapisuje się i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ta też chcę tyyyyle cudownych przydasiów!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja też z przyjemnością się dopiszę :)
    Zapraszam do siebie na solne rozdanie :)
    Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  58. Może mnie się uda :) ustawiam się i grzeczniutko stoję aż do 30 marca :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Lucy, ależ tu u ciebie słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  60. same wspaniałości więc i ja się zapisuję :)
    licząc po cichu na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja również staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  62. i ja sie zapisuje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Na takie cukierasy świecą mi się oczy! Staję w kolejce i grzecznie czekam... ;)
    emaoleo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja też mam duuuużą chęć do przygarnięcia tego wszystkiego.
    http://wzaciszupodlasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Serdecznie gratuluję roczku i grzecznie ustawiam się w kolejce, bo cudne przydasie proponujesz, a przydasiów nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Z wielką ochotą przystępuję do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  67. witaj:) i ja chętnie wezmę udział w Twoim Candy:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Zapisuję się na Twoje słodkości. Zapraszam również do siebie na candy i pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Wspaniałe rzeczy, zapisję się bez namysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie posiadam bloga, ale chętnie przyłacze się do zabawy:) nel@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. i ja chętnie przyłączę się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. Wow ile słodkości!;) Próbuję i ja;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Очень полезная конфета!Если можно,то я участвую.

    OdpowiedzUsuń
  74. Oj, jaka długa droga wzdłuż tej kolejki... Poazdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Lista długa, ale na tym polega zabawa... Przyłączam się z wielką ochotą.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  76. Jej, jej coś takiego wygrać to dopiero wyróżnienie od losu:)
    http://arts-ooak.blogspot.com/
    P.S.Z okazji roczku dużo weny twórczej:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Bogata paka Candy-zapisuję się:)
    http://tribal-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Koraliki do mnie przemawiają! Chętnie się zapiszę.
    FlashArt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetne cukieraski, oczywiście staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Chętnie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Super , zapisuje się saandyyy@wp.pl Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Przewspaniała nagroda! tyle cudeniek :) staję w kolejce po nie :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na wiosenne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Super cukierasy, błędem byłoby nie ustawić się po nie w kolejce.Spróbuję, może do mnie uśmiechnie się szczęście.
    http://bella-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja pitole, ale skarby! Wpisuję się i czekam na cud!!
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  85. zgłaszam się po te cuda
    tu jest mój blog:
    http://agnieszkasn6.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  86. I ja staje w ogonku po te cuuuda :)ciumki

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się ;)
    Bardzo lubię haftować jak na mój wiek to nietypowe hobby ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Oby się udało ;-)
    http://connie-converse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Same cudeńka ,chętnie się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Dopisuję się z przyjemnością
    mikakitaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Jeju, jakie tu cudności. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  92. oj i ja się pokuszę na te wspaniałe cukierasy !!! w kolejce się zatem grzecznie ustawiam i cieplutko pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  93. Z chęcią wezmę udział,
    może mi się uda zgarnąć cukiereczki:)
    Pozdrawiam i cierpliwie czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Dotarłam i ja;) Z wielką chęcią dopisuję się do kolejki;) I zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Pozdrawiam!
    http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku. Życzę dalszej wspaniałej twórczości:)
    Ustawiam się do kolejki, marzy mi się to trochę koralików:)

    OdpowiedzUsuń
  97. Z wielką chęcią spróbuję szczęścia u Ciebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  98. I ja się zapisuję :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  99. Kolejka potwornie długa, ale nie w takich się stało. Ustawiam się:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Wspaniałe candy! Z wielką przyjemnością dopisuję się do listy. Pozdrawiam
    Agnieszka
    ines1310@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/
    meil: anieszka1000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  102. A ja zapisuję się na koraliczki:).
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    salopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Kolejka dłuuuuuuggggggaaaa ale czasami ostani są pierwszymi. Miejmy nadzieję ....
    Pozdrawiam serdecznie
    Arleta Manuszak
    arleta.manuszak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. zgłaszam się.
    cichowicz13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Zgłaszam się
    patrycjapiotrowska9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. tyle cudnych różności, również ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam się :)
    Widzę tu dużo wspaniałych rzeczy, które mogą mi się przydać :)

    Gratuluję roczku :)

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Gratuluję i z wielką chęcią biorę udział;)
    Agamaslowska@interia.pl

    Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  109. ale cuda:) oczywiście, że się zapisuję:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. Długa ta kolejka jednak i ja ustawiam się po te słodkości:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  111. zgłaszam się i ja! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  112. Zgłaszam się i pozdrawiam serdecznie licząc na łut szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  113. Takie słodkości to i ja chętnie przygarnę ;p
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Baaaardzo bogate to candy :) Grzechem by było nie spróbować w nim szczęścia. Staję grzecznie w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  115. cudowne cukieraski, chetnie je przygarne:)
    http://paluszkami-tkniete.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  116. Taka ilość cudnych skarbów, ja tez chciałabym, chciała;-)

    OdpowiedzUsuń
  117. To i ja się zapiszę:)
    http://www.wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. to ja rowniez staje w ogonku i juz trzymam za siebie mocno kciuki:) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na CANDY do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Ustawiam się w kolejce i czekam na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  120. Ja tez . w koncu bez bloga :( - oliwka12311@vp.pl Czekam z niecierpliwoscia ;DDD <33

    OdpowiedzUsuń
  121. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. Staje i ja w tej dluuuugiej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  123. O raju, jakie skarby, i krzyżyki które lubie, i materiały które przydałyby mi się do szycia dekoracji, i papierki które inspirują do tworzenia ładnych kartek. pozdrawiam z Pomorza i gratuluję wielu wspaniałych pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  124. Zgłaszam się !!! mail : frankus-1999@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. Ileż cudności! :) Z chęcią wezmę udział w zabawie. Gratuluję roczku i życzę mnóstwo twórczych chwil i wielu inspiracji :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  127. Gratuluję roczku i dziękuję za tak piękne prace i candy. :)) Jeżeli jest choć najmniejsza szansa, że poszczesci mi się w tak pięknym candy, to nie zaszkodzi spróbować. Trzymam kciuki i czekam niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  128. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  129. Wow, ile pyszności! A jaka długasna lista chętnych ;) Ja też się zapisuję z ochotą.
    Zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  130. zapisuję się :D może sie uda + nagrody boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Zgłaszam się! dominka59@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  133. Widzę, że jest sporo chętnych. No cóż, nie zaszkodzi się zgłosić. ;) shapeshifterka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  134. Ja też bardzo chętnie się zgłaszam po te cudeńka. :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Piękne Candy. Zapisuję się. Nie mam bloga. Pozdrawiam Ilona
    ilonak-n@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  136. Chętnie przygarnę te cudeńka ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  137. I ja ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  138. Jej, ale zaszalałaś!!! Kurcze...chętnie spróbowałabym wyszywania, a i o fimo wiele dobrego słyszałam, szmatki i papiery pożądane zawsze, więc pozostaje mi zapisać się i liczyć na moje szczęście :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  139. nie mogę przejść obojętnie...
    koraliki... serwetki... kanwa...
    boskie!
    info mam w pasku bocnzym :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Chętnie przygarnę przydasie, a zwłaszcza serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Oj, świetne candy, postoję i poczekam, może mi się uda?
    Pozdrawiam.
    http://krokusowysutasz-ewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  142. Cudeńka, nie dziwię się, że jest tyle chętnych. Sama ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  143. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  144. Również zapisuję się na prześliczne cukierasy :) Z niecierpliwością czekam na rozstrzygnięcie ;)

    http://kolorowa-utopia-strzyzyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. Dluga kolejka, ale co tam zapisze sie!Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  146. Ja również się zapisuję!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  147. I jeszcze ja!!! :)
    też się zapiszę, może mi szczęscie dopisze :)
    http://mcreating.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  148. Cudne candy, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  149. zglaszam się! :) konkurencja spora, ale może się uda... :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy:)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. o ja... oczywiście zapisuję się :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  152. Gratuluję roczku, chętnie wezmę udział w Twoim konkursie
    ewcian@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  153. Same wspaniałości. Ustawiam się w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  154. I ja się ustawię z przyjemnością!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  155. Chętnie przygarnę! :)
    peanutandlemon@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  156. Jakie cuda! Zgłaszam się oczywiście.
    http://przeurocze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  157. I ja chętnie w kolejeczce postoję :)

    OdpowiedzUsuń
  158. ja tez sie zapisuje:)
    i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  159. Kto nie ryzykuje ten nie ma :) Jestem chętna na te wspaniałe słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Zgłaszam się ;) Może się poszczęści ...

    OdpowiedzUsuń
  161. ...i ja chętnie przygarnę te przydasie:)

    OdpowiedzUsuń
  162. Chętnie się przyłączę do zabawy :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  163. ja teżżżż mamikomomotami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  164. kolejka długa i ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  165. Jejku jakie cedeńka. Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  166. W ostatniej chwili! Piękne rzeczy. Oczywiście również się zgłaszam, banerek zaraz na blogu się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  167. Ja również się dopisuję i zapraszam do siebie
    http://zioberka-wytwory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  168. Jeżeli jeszcze można, to i ja się zgłaszam na szarym końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  169. jeszcze ja ;) motki@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  170. Ja także się zapisuję. Uff w ostatniej chwili

    OdpowiedzUsuń
  171. Zgłaszam się
    www.kreatywna-robotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  172. W ostatniej chwili... zgłaszam się ;).

    OdpowiedzUsuń
  173. Kolejka strasznie długa ale cierpliwie ustawiam sie po cukierasy.
    Gratuluję roczku.
    monia0083.blox.pl
    Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.