wtorek, 7 lutego 2012

Meteopakiet

Craftypantki ogłosiły  nowy projekt--Meteopakiet.Ponieważ pomysł mi się spodobał,zrobiłam swój pakiet jeszcze przed szpitalem,ale sama nie wiem kiedy,skasowałam zdjęcia jego zawartości,więc zostało mi tylko zdjęcie zawiniętego i powieszonego pakietu,oraz opis tego,co jest w środku{na szczęście sobie spisałam}.Nie będę już go rozwiązywała do ponownego sfocenia,mam nadzieję,że sam opis będzie mi uznany.A więc oto co włożyłam do swojego pakietu: filtr z resztką kawy,kilka owocowych herbatek,przyprawa do grilla luzem,gaza farbowana herbatą,sznurek sizalowy,koronka,kartka z książki,papierki,kwiatki papierowe,agrafka,spinacz,kółeczka ze sklejki i płyty pilśniowej,a zawinęłam to w czerwoną podszewkę i wywiesiłam na balkonie.
A to mój pakiecik

1 komentarz:

  1. Super, ale ma kolor .Mój jest kremowy. Ale teraz trzeba czekać na deszcz lub mocny śnieg, bo ten mróz nic nie zdziała z naszymi pakietami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.