środa, 28 marca 2012

decoupage



Miałam do zagospodarowania zwykłe pudełka ze sklejki,przeznaczyłam je na biurko na przydasie.Ponieważ już się nie mogę doczekać wiosny,ozdobiłam je kwiatami i za każdym razem jak na nie popatrzę,to od razu robi mi się przyjemniej


Zostało mi jeszcze jedno pudełko i postanowiłam spróbować transferu,na blogu Moniki znalazłam niezwykle jasny i przejrzysty kurs,no i spróbowałam.Nie jest to jeszcze tak jakbym chciała,ale początki zrobiłam i na pewno będę dalej próbowała,bo bardzo mi się ta metoda podoba,a tak wygląda moja praca
Taki napis sobie zrobiłam,żeby mnie motywował




 I przypominam o candy,jeszcze dwa dni,zapraszam


11 komentarzy:

  1. Ależ ładniusio wyszło:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyszły te pudełeczka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne pudełka chyba będziesz musiała ich duzo zrobić bo na pewna masz duzo przydasi,będzie to fajnie wygladało i zawsze na swoim miejscu

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełka na przydasie to coś, czego nigdy nie ma za mało, szczególnie, jeśli chodzi o takie śliczne pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świete pudełka na przydasie, bardzo ładnie ozdobione :) Z przyjemnością sobie patrzę, bo ja to jakieś zwykłe byle jakie pudła mam... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pudełeczka, a najbardziej podoba mi się transferowe. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne pudełeczka. To ze stokrotkami - takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie wyszły
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten transfer - powstały śliczne i klimatyczne skrzyneczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne to pudełeczko, jestem pierwszy raz ale nie ostatni " moja krajanko " cieplutkie buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.