sobota, 31 marca 2012

Wyniki candy

Witam serdecznie wszystkich,przede wszystkim dziękuję za tak liczny udział w mojej zabawie,w komentarzach zapisało się 184 osoby,z kilku  podwójnych zostawiłam po jednym losie, a jedna osoba bez bloga nie podała swoich namiarów,więc też została wyłączona z losowania.Ponieważ z panem Randromem nie potrafię się dogadać,wydrukowałam wszystkie ważne komentarze,pocięłam,ale już nie składałam{następnym razem chyba jednak spróbuję się z tym panem dogadać].Losy wylądowały w woreczku do którego nie było podglądu
i wyciągnęłam los
a wygraną jest
gratuluję
Ponieważ liczba moich obserwatorów przekroczyła setkę sięgnęłam znowu do woreczka i wyciągnęłam następny los,upewniwszy się,że ta osoba jest obserwatorem ,informuję,że wełnę,kordonek i papierki otrzymuje

 A teraz jeszcze jedna osoba,tym razem bez losowania,której chcę podziękować,za to,że na przekór panującej opinii o niewygrywającym numerze jeden,rozpoczęła kolejkę,a tą osobą jest
ponieważ Helksy świat jest haftowany,więc wyślę kanwę do wyhaftowania ze wzorem i czystą,oraz trochę papierków

Bardzo dziękuję wszystkim za zabawę,wygrywające proszę o adresy na maila,jeżeli poczta nie zawiedzie,to może będzie zajączek wielkanocny,bo paczki tylko czekają na adresy,miłego weekendu

23 komentarze:

  1. Gratuluje szczęściarom;-0
    Ostatnio tez troszkę wygrywałam i wiem jak to milo przeczytać,że się dostanie prezencik;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogłam uwierzyć, 184 osoby a Ty wylosowałaś właśnie mnie. Bardzo się cieszę. Myślałam, że jestem za stara na zajączka a tu proszę bardzo- będzie niespodzianka. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję szczęściarom!!!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy...

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom a Tobie dziękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje zwycięzcom i zapraszam do siebie na niespodziankowe candy

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem naprawdę w wielkim szoku...
    po prostu nie do wiary, tyle komentarzy a tu proszę...
    bardzo, bardzo dziękuje i pozdrawiam. Gratulacje dla pozostałych wylosowanych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyń i serdecznie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranym i dziękuje za miłą zabawe

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zabawę, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna zabawa :) gratulacje dla zwycięskich szczęściar. pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje zwycięzcom zabawy. Jak fajnie, ze jeszcze więcej niespodzianek zrobiłaś.
    Pozdrawiam
    Zapraszam w odwiedziny
    http://hope191.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Adres wysłałam, daj znać czy doszedł.Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zabawę, zwyciężczyniom gratuluję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wysłałam Ci ponownie adres, czy doszedł?

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.