poniedziałek, 5 marca 2012

Wyróżnienie

Od Eli17  z bloga Moje Pasje dostałam dzisiaj wyróżnienie.To bardzo miłe,że ktoś uznał,że mój blog jest na tyle ciekawy,że zasługuje na wyróżnienie,BARDZO Ci Elu dziękuję,to szalenie miły początek tygodnia.Bardzo trudne okazało się wybranie blogów do wyróżnienia,zaczęłam przeglądać te,które obserwuję i w połowie listy przekonałam się,że wybranie pięciu jest dla mnie niemożliwe,uwielbiam zaglądać do wszystkich i nawet jeżeli nie zawsze,z braku czasu,zostawię komentarz,to wszędzie bardzo często zaglądam i podziwiam Wasze dzieła,więc uważam,że wszystkie moje blogi,które obserwuję za wyróżnione i tak proszę to traktować,bardzo Was wszystkie Kobietki i nieliczni Panowie lubię i wszystkich wyróżniam i pozdrawiam serdecznie

 
I w dalszym ciągu serdecznie zapraszam na candy

2 komentarze:

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.