wtorek, 17 kwietnia 2012



Dzisiaj zawitał do mnie listonosz i przyniósł mi przesyłkę,która sprawiła,że cały dzień chodzę i się uśmiecham.Niedawno w moim candy trochę szczęścia miała Anko,która wygrała parę drobiazgów przeznaczonych dla obserwatorów i właśnie od Niej była ta przesyłka,a w niej piękne podkładki pod kubek i śliczna karteczka,Wcale się tego nie spodziewałam,ani nie oczekiwałam,więc tym większa niespodzianka,a najważniejsze,że to taki miły gest,który od razu wprawia człowieka w doskonały humor,bardzo Ci Anko dziękuję,podkładki już są w użyciu i jak będę na nie spoglądała,to cały czas będzie mi bardzo cieplutko na sercu





3 komentarze:

  1. Jak przeczytałam, że nie umiesz żyć bez książek i kawy to podkładki wydały mi się odpowiednim drobiazgiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super niespodzianka, bardzo trafiona....))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.