czwartek, 3 maja 2012

Witam w ten piękny,słoneczny dzionek,mam teraz fajny tydzień,do pracy chodzę co drugi dzień,nawet mi się to podoba,całkiem niezłe byłoby rozwiązanie na dłuższą metę.Ostanie dni spędzam pracowicie robiąc albumy,a to pierwszy z nich
Okładka

 Każda strona jest zaopatrzona w tag

Tag jest z jednej strony kolorowy,druga,do pisania jest biała




A to widok z góry
Użyłam tu tylu różnych papierów,że nawet nie próbuję wymieniać jakie,bo na pewno bym  się pogubiła.Przy okazji doszłam do wniosku,że papiery powinny być tylko jednostronne,bo wybrać która strona jest ładniejsza,która bardziej się podoba,jest chwilami ponad moje siły.W rezultacie często bywa tak,że używam jednostronnych,a te dwustronne tylko oglądam i głaszczę,na szczęście przy tych albumach byłam trochę bardziej zdecydowana w kwestii wyboru,pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających,dzięki za każde słówko  i życzę dużo słoneczka

4 komentarze:

  1. O wow! Podziwiam pracowitość, bo albumy prezentują się ślicznie! Będą piękną pamiątką... :)
    P.S. Przy okazji i bardzo nieśmiało zapraszam również na nasze wyzwania... :) http://pomorskie-craftuje.blogspot.com/2012/04/zainspiruj-sie-1-piechota-do-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, podziwiam bo akurat tego nie potrafię robić. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny album taki kolorowy i indywidualny

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.