środa, 19 września 2012

Bez dziurkaczy i wykrojnikow

Taki temat ma wyzwanie , ktore oglosila   Magiczna Kartka, poniewaz mialam zrobic kartke urodzinowa dla pewnej mlodej damy,pomyslalam,czemu nie,no i ta kartke zglaszam na wyzwanie.Uzylam papierkow wszelakiej masci,a obrazki wycielam z pudelka po zabawkach

A zeby kartce nie bylo smutno,dorobilam album,na You Tube znalazlam bardzo fajny kursik i z trzech teczek na akta zrobilam album w ktorym sie miesci bardzo duzo zdjec,dodalam sporo tagow,na ktorych mozna zdjecia opisac,albo nakleic mniejsze,jak kto woli,i uwaga sporo zdjec zamieszczam,mam nadzieje,ze bardzo nie zanudze,pozdrawiam







3 komentarze:

  1. Jak ja lubię albumy! Oglądać i robić! Twój jest bardzo kolorowy, pomysł mi się podoba. Może podzielisz się kursem?
    Ps. zapraszam na moje candy http://nawiedzonaulala.blogspot.com/2012/09/moje-candy.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wygląda
    album z teczek? nieźle
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladna praca..radosna i pozytywna ..bardzo kolorowa..najbardziej podobaja mi sie choragiewki..sa sliczne :) Dziekuje za udzial w wyzwaniu!!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.