piątek, 26 października 2012

Jeszcze tylko miesiac

Za miesiac wracam do Polski,kiedy to sobie uswiadomilam,ogarnely mnie mieszane odczucia.Z jednej strony sie ciesze,bo wiadomo do domu sie teskni,ale z drugiej strony dotarlo do mnie,ze znowu bede miala swoje wnuczki na taka odleglosc i zobacze je dopiero na drugi rok przez tydzien,o ile wszystko dobrze pojdzie,a potem za nastepny rok moze przez miesiac.Tak mna to zakrecilo.ze siadlam do biurka i malowalam, mazalam,kleilam,tuszowalam,stemplowalam,a caly czas chodzila mi po glowie piosenka K.Pronko "Male tesknoty",no i z tego wszystkiego wyszedl mi taki wpis w moim Journalu


,



No male pocieszenie jednak mam,bo niedlugo po moim powrocie,na poczatku stycznia pojawi sie nowy czlonek rodziny i choc jednego wnuka bede miala na miejscu,wiec choc tym sie ciesze,pozdrawiam serdecznie,dzieki,ze tu zagladacie.A jak wroce,to wreszcie bede pisac po polsku.

2 komentarze:

  1. tak to już jest ...jesteś w domu tęsknisz za dzieci , jesteś u dzieci tęsknisz za domem...Serca nie podzielisz ...trzymaj się cieplutko pa...

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.