niedziela, 21 października 2012

Witam serdecznie

Zbliza sie halloween i w zwiazku z tym chcialam pokazac kilka zdjec,jak sa w Stanach ubierane domy.Robia to prawie wszyscy i nikt nie traktuje tego jak wyznania jakiejs ideologii,czy wrecz satanizmu,to jest po prostu jesienna tradycja,tak jak strojenie bozonarodzeniowe,czy wielkanocne.
Jedni stroja domy typowo jesiennie



Inni traktuja rzecz z humorem





A jeszcze inni ida w strone mrocznych klimatow






Musze sie przyznac,ze te pajaki i duch na plocie to moje dzielo



Oczywiscie wszedzie kroluje dynia i co mnie bardzo zdziwilo,chryzantemy,ktore sa tu traktowane jako piekne,jesienne kwiaty i ustawiane sa wszedzie,bardzo mi sie to podoba,bo lubie chryzantemy i nareszcie moge sie na nie napatrzec do woli.W ogole te dekoracje,w jakich by nie byly klimatach,sa po prostu fajne i wesole,lubie spacerowac z wnuczkiem po osiedlu i je ogladac.Pozdrawiam serdecznie

4 komentarze:

  1. Są fantastyczne i wprowadzają niesamowity klimat! Jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Lucy....dzięki że do mnie zaglądasz...Gdzieś mi zginęłaś...ale już mam Cię na pasku to mi nie uciekniesz...Fajne te dekoracje ...Cieplutkie buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne dekoracje ,najbardziej podoba mi się ta z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.