sobota, 22 grudnia 2012

Witajcie

W tym roku nie robiłam kartek,to znaczy robiłam je wcześniej,ale wszystkie popłynęły w powodzi i nie miałam potem serca,żeby zaczynać od nowa.Ponieważ jednak ciągnęło mnie do robienia świątecznych rzeczy,więc wzięłam się za bombki decoupage,zrobiłam ich sporo,na choince dołączą do poprzednich i będzie ich już w tym roku sporo na drzewku.Pierwsza jest zupełnie inna,w stylu vintage i jest to prawdziwa bomba,bo ma 20 cm. średnicy


Pozostałe są typowo świąteczne




Życzę wszystkim WESOŁYCH  ŚWIĄT,ciepłych,rodzinnych,pełnych najmilszych chwil,no i oczywiście hojnego Mikołaja

12 komentarzy:

  1. Przepiekne prace ja także tobie życzę WESOŁYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
  2. Nim gwiazdka zabłyśnie,
    nim Święta przeminą,
    niech Ci błogosławi Panienka z Dzieciną.
    Niech się Twoje życie w szczęśliwości splata
    – dziś, jutro, w Nowy Rok i po wszystkie lata.
    Życzę Tobie i Rodzince - WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są, a ta pierwsza bomba - nadzwyczajna!!!
    Wesołych, pogodnych Świąt!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleś piękne te bombki zrobiła. Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne bombki :) również i dla Ciebie spokojnych, pełnych radości i ludzkiego ciepła Świąt Narodzenia Pana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnych,radosnych i przede wszystkim zdrowych swiąt i wszelkiej pomyslności w Nowym Roku :)
    Bombki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Mnóstwo pomysłów i weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnych i wspaniałych Świąt i wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.