poniedziałek, 21 stycznia 2013

Candy

To już ponad dwa lata minęły kiedy pierwszy raz trafiłam w internecie na blogi dotyczące decoupage i scrapbookingu.Najpierw podjęłam nieśmiałe próby naśladownicze,a za chwilę tak się rozkochałam w papierkach,że sama założyłam bloga i uzależniłam się całkowicie od tego światka.Nawet jak nie mam czasu,to i tak staram się choć zerknąć,co nowego pokazałyście u siebie,uczę się z Waszych kursów,czerpię z inspiracji,kocham wyzwania ogłaszane na blogach,zostawiam sporo kasy w sklepach i czuję się z tym wszystkim bardzo szczęśliwa i dlatego dzisiaj w podzięce zapraszam wszystkich na candy.Wszystkich,którzy mają blogi i jest to jedyny warunek,chętnych proszę o komentarz i zamieszczenie banerka,a oto co przygotowałam

trochę papierków

papier wizytówkowy,różne naklejki,stempelki,koraliki,zakreślacze

garść scrapków,tagi, mini albumik zimowy,tiul,wstążka,kwiatki,ćwieki
 czyli to,co się każdej scraperce przyda,zapisy od dziś do 21 lutego


ZAPRASZAM

95 komentarzy:

  1. Fajne słodkości. Staję więc w kolejce i liczę na szczęście chociaż raczej pierwsi nie wygrywają. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji urodzin bloga! Życzę kolejnych lat pełnych pasji i zapału do tworzenia!
    Info o Twoim candy już na pasku bocznym mojego bloga, więc ustawiam się w kolejce licząc na szczęście w losowaniu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby tak dalej!:)
    I oczywiście zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje rocznicy :) Staję w ogonku i lece oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może w końcu mi się uda, tym bardziej, że to nowa dla mnie technika, więc fajnie byłoby spróbować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego naj ...
    Zapisuje się do losowania
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przystępuję do zabawy, inspirujące rzeczy do wygrania. Może się uda! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. podejrzewam że po raz drugi nie wygram, ale i tak ustawiam się w kolejce....

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki robię tylko okazjonalnie , nie kupuję więc papierów, czasem dostanę jakieś w wymiance to wykorzystuję je do najmniejszego skrawka. Podarowane przez Ciebie już się skończyły więc zapiszę się do zabawy licząc na szczęście.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje z okazji rocznicy bloga. Życzę wielu lat spędzonych na rozwijaniu swoich pasji.
    Zapisuję się z przyjemnością na te śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wytrwałości!
    I niech cię ta pasja nie odpuszcza!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie ładne, gratuluję i życzę owocnego tworzenia, banerek już wisi

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję urodzinek i zapisuję się do zabawy...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje ! decoupage już próbowałam, teraz czas na scrapbooking :) zapisuję się na te cuda, pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajrzałam, i od razu trafiłam na candy. Z przyjemnością dołączam do obserwatorów bloga. A banerek o candy umieszczę na swoim blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję, pozdrawiam serdecznie oraz z miłą chęcią zapisuję się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się z wielką chęcią :))
    a przy okazji zapraszam na moje słodkości ;)
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. staję w kolejeczce...
    joolaa-miszmasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniałe cudowności :)dopisuję się

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne candy, zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też się zapisuję :-))) Zapraszam na moje parapetówkowe candy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie tez proszę zapisać do zabawy po te cudowności :)
    Zapraszam na www.misiowyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością dopisuję się do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja Się też ustawię w kolejce po te cukieraski

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana Lucy, życzę Ci, by kolejne lata upływały Ci równie kreatywnie i twórczo, niech wena Cię nie opuszcza, a portfel zawsze będzie gotowy na kolejne zakupy :) Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Z wielką chęcią się zapisuję. Urzekł mnie papier w ćmy. Jest śliczny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam, bardzo chętnie się zapiszę, baner umieściłam na stronie: http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. To i ja spróbuję szczęścia, bo cudne prezenty przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne rzeczy
    Zapisuję się
    i zapraszam na moje candy jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super candy, super przydasie, na milusim blogu, wiec ustawiam sie w kolejce i przesyłam pozdrowionka:):)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja również z chęcią się dopisze.
    Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. no to i ja sie zapisuje :)pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! Amazing! Super!
    Please enter my name...
    I am follower
    I post in my sidebar....
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  34. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapraszam: http://kramikzcukierkami.blogspot.com/p/zgos-swoj-konkurs.html

    Możesz tam zareklamować swoje CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję rocznicy bloga! A słodkości palce lizać, więc się zapisuję! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. O tak....super słodkości, więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, co za wspaniałe nagrody! Bardzo by mi się przydały do ozdabiania moich listów i tworzenia różnych rzeczy. Biorę udział :)
    Banerek wstawiłam na: http://checkouterka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. ale skarby do wygrania czemu się jeszcze nie zapisałam

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja z przyjemnością ustawię się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Życzę tego co dobre i wielu kreatywnych pomysłów. Oczywiście zapisuję się na candy. Informacja o zabawie tu http://haftowanyswiathelksyre.blox.pl/2013/01/Papierowa-rozdawajka-i-Candy-u-Lucy.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością ustawię się w kolejce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też zgłaszam się do zabawy.
    Banerek na: http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie

    OdpowiedzUsuń
  44. Tłumy się zbiegają, więc i ja z pewną taką nieśmiałością przystanę w ogonku ;) Pozdrawiam cieplutko ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuje się z ochotą na te słodkości ;)
    debiutujacapanidomu.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam serdecznie i z przyjemnością biorę udział w Candy:) Nagrody są wspaniałe i już zaczynam marzyc o tym, jak mogłabym je wykorzystać gdybym miała odrobinę szczęścia w losowaniu:) Trzymam więc kciuki i pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne cukieraski :) banerek już jest, z wielką chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Z chęcią zajmę miejsce w tej kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  49. również dołączam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  50. bajeczne candy:) ustawiam się w kolejce i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  51. Mocno chętnie się zgłaszam, tyle wspanaiłości :)

    Baner umieszczony :)
    I powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Z przyjemnością się ustawiam i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Pewnie na samym końcu jestem, ale staję z przyjemnością po te słodkości.
    Banerek podlinkowany na pasku bocznym: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulacje !!! Życzę kolejnych rocznic.

    Wspaniałe prezenty - pomarzę sobie :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  55. Z przyjemnością się zgłaszam. www.rekomastworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się :)
    http://made-by-karolaa.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Jesteś wielka, takie cudeńka chcesz nam podarować :).

    Zapisuję się i troszkę egoistycznie mam wielką, przeogromną nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    Prośba :).

    Od 9 do 23 lutego mnie nie ma w związku z tym mam prośbę. Jakby to mi się poszczęściło w losowaniu żebyś na mnie poczekała :).

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  58. Dołączam się do zabawy. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  59. zgłaszam się i ja z wielką ochotą :)

    OdpowiedzUsuń
  60. To i ja się zapiszę,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam się i ja z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  62. mam przeczucie ze 64 przyniesie mi szczescie :D
    zycze jeszcze nastepnych 1763 takich rocznic :D
    zapisuje sie na te fantastyczne nagrody i pozdrawiam :D
    a banerek wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  63. I ja jestem chętna:)
    Życzę Ci wielu kolejnych rocznic i nieustannej weny:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Uf... Bałam się, że candy u Ciebie trwa krócej, ale na moje szczęście i innych oczywiście też, jeszcze przez kilka naście dni będzie można się dopisywać do listy:)
    Cieszę się, że jest nas więcej, tych do szaleństwa zakochanych w scrapowaniu :):):)
    Cieszę się, że scrapbooking daje Ci szczęście, to bardzo ważne w naszym życiu, żeby mieć pasję, co prawda jest uzależniająca, ale jakże przyjemna i dla oczu i serca (gorej z portfelem, hihihihii...)
    Dopisuję się więc do listy, takich obłędnych słodkości ni sposób ominąć :):):)

    OdpowiedzUsuń
  65. ooo sliczności. Ja dopiero zaczynam zabawę w scrapy dlatego zbieram przydasie. pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga kartkowe-variete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Chętnie się przyłączę do zabawy :D warto mieć swoja pasję i zajac sie czyms co daje nam tyle radości :D zyczę kreatywnych i twórczych dni :*
    Na słodkosci sie zapisuję predko :)
    Pozdrawiam...Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja też staję w kolejce :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę wielu pomysłów oraz czasu na ich realizację!
    Z chęcią zgłaszam się do zabawy,
    pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  69. Najlepsze blogerskie życzenia :***
    Z radością się zapisuję na słodycze - są wspaniałe!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. Staję w kolejce :) pozdrawiam. banerek na moim blogu hobbystyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Takich słodyczy ominąć nie mogę :) Z chęcią wezmę udział w przepysznej zabawie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  73. Zbieramy atrakcyjne Candy w jednym miejscu :) Twoje należy do grona wybrańców :) Zatem , promujemy je na nowopowstałym fanpage na Facebooku.Ten fanpage powstał po to by w jednym miejscu i na bieżąco, śledzić i mieć newsy o pojawiających się Candy . Natchnieniem Są , Były i Będą Wasze blogi . Wspierajcie nas i piszcie , zgłaszajcie Candy swoje i innych .
    Oczywiście bierzemy udział w Twoim Candy 
    http://www.facebook.com/pages/I-love-Candy/479750742082684
    Zapraszamy dołącz do nas .
    I Love Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Wspaniały blog. Oczywiscie zgłaszam się do zabawy i umieszczam banerek na moim blogu: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów w tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapisuję się i zapraszam szybko do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Fajnie by bylo cos wygrać, zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  77. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cudeńka
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  78. Banerek już wisi dlatego ustawiam się w rządku:) Pozdrawiam http://projektujetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Wszystko piękne, ustawiam się w ogonku :)
    Pozdrawiam. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Z największą przyjemnością i z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  81. wspaniałe candy, zgłaszam się, jeśli mogę :) banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam cieplutko
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Och , cudowności ;) zapisuję się i ja ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. Super blog :)
    Bardzo ciekawe candy, więc też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja też z ochotą się ustawiam w kolejce po te słodkości.
    pozdrawiam i zapraszam: http://www.jocart-pracownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Witam :)
    Zgłaszam się do Candy!
    Dodałam już Twój banerek do mojego bloga (na http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/)
    Pozdrawiam
    Iliana

    OdpowiedzUsuń
  86. Zapisuję się również po takie wspaniałości. Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Ale słodkości- nie może mnie tu zabraknąć, więc ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Po tyle słodkości warto stanąć w tak długiej kolejce, a nóż widelec dopisze mi szczęście :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Z chęcią wezmę udział :)
    Banerek tu: http://mirror-of--soul.blogspot.com/2013/02/konkursy.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. Ależ piękne rzeczy :) Zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Gratuluję rocznicy:) Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ale SKARBY!!!!!
    Przyłączam się do zabawy i zapraszam na moje Candy :)
    http://martoovka.blogspot.com/2013/02/candy-litewsko-wiosenne-u-marty_19.html

    OdpowiedzUsuń
  93. Chyba jeszcze zdążyłam? Też bym chciała wygrać takie słodkości :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.