czwartek, 31 stycznia 2013

Tag-żurnal:szaleństwo

Taki jest temat kolejnego wyzwania na Craft Artwork,no to poszalałam.Pomalowałam taga pastą strukturalną,popryskałam Pearls Mists w kolorze złotym,na to od razu nasypałam proszku do embossingu w złotym kolorze grubego i miałkiego,jeszcze kilka kropek tuszu,a na koniec pocięłam zdjęcie swojego  obrazu,który bardzo lubię,czyli Krzyku E. Muncha,no i tak mi wyszło


i zgłaszam tego taga na wyzwanie C.A.

A wszystkich w dalszym ciągu serdecznie zapraszam do udziału w moim candy

Miłego dnia.

4 komentarze:

  1. Z tego szaleństwa wyszla piekna praca,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszło! Podobają mi się techniki, których Pani używa, sama czasem próbuję sił w scrapbookingu, dlatego zapewniam, że będę tu często zaglądać, nie tylko na candy.

    Dziękuję serdecznie za komentarz na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalone tło :) super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  4. oooooooooo, i nawet mediujesz:)
    świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.