niedziela, 3 lutego 2013

Art Journal 2013

Ostatnio trochę ogarnęła mnie tęsknota za wnukami,które zostały daleko,wprawdzie tu na miejscu mam też jedną swoją pociechę,ale wiadomo,babciom zawsze jest wnuków za mało,najlepiej byłoby mieć wszystkich przy sobie i na stałe,co niestety jest niewykonalne."Na pocieszenie" wzięłam do ręki zeszyt do journalingu i trochę emocji z siebie wyrzuciłam.Użyłam pasty strukturalnej,tuszy,mgiełek,farby dabber,no wyszedł mi taki art journal,a ponieważ na UHK Gallery jest ogłoszone wyzwanie inspiracje:Nowy Rok,i myślę,że ta moja praca się w to wyzwanie wpisała,to ją zgłaszam i jednocześnie postaram się wytrwać do końca,czyli cały rok




Życzę miłego tygodnia,serdecznie witam wszystkich nowych Obserwatorów i w dalszym ciągu zapraszam na CANDY

4 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł na ten rozstrzelony napis :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło bardzo ładnie :) A co będzie w środku?

    OdpowiedzUsuń
  3. i o to chodzi :)
    dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada sie wspanialy zurnal :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.