wtorek, 26 lutego 2013

Kopertówka

Zostałam poproszona o zrobienie kartki urodzinowej i pomyślałam sobie,że dawno nie robiłam kopertówek.Kartka miała być delikatna,pastelowa,użyłam więc papieru z kolekcji  Biała Róża Galerii Papieru i powiem wam,że jestem nimi zachwycona,są świetne,tekturki ze Scrapińca potraktowałam embosingiem na gorąco,dodałam kwiatki,ale nie wiem skąd,bo trzymam je kolorami,a nie producentami.W środku na napisanie  życzeń karteczka z Magicznej Kartki troszkę ostemplowana,a na koniec kropeczki z perełek w płynie.


 













8 komentarzy:

  1. Świetna kopertówka! Ja jakoś nigdy nie odważyłam się i nie zrobiłam do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kopertówki :D To był pierwszy kształt jaki zrobiłam! Twoja jest bardzo ładna i spełnia "wymogi" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kopertówka!! Dopracowana w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Cie za pomysły i wykonanie ....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. odwiedzam wiele artystycznych blogów i zastanawiam się, dlaczego ja mam dwie lewe ręce.
    u ciebie widzę na prawdę piękne rzeczy. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kopertówka wspaniała- przymierzam się do ich robienia i przymierzam, i tak schodzi... Czas chyba, by się zabrać za nie... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.