sobota, 9 lutego 2013

Mam i ja

Często z zazdrością czytałam ogłoszenia o różnych warsztatach,spotkaniach,tęsknie spoglądałam na zdjęcia,ale niestety dla mnie zawsze było za daleko,aż wreszcie się doczekałam.W bibliotece w Ostródzie zostały zorganizowane warsztaty scrapowe,które poprowadziła  Jola-Zola .Warsztaty były super,sporo osób przyszło,trwały trzy dni,a najważniejsze dla mnie było to,że wreszcie poznałam Jolę,która okazała się ostródzianką,tak jak ja.Obiecałyśmy sobie spotkać się jeszcze,a ponieważ Jola okazała się wspaniałą,sympatyczną osobą,cieszy mnie to tym bardziej,a to kilka zdjęć z warsztatów,pełna relacja na blogu Joli,zapraszam do oglądnięcia
 
Wejście było nieco opóźnione,ponieważ po drodze zaliczyła małą stłuczkę

Powitanie i wprowadzenie

Big shot którego nam szczodrze użyczyła,cieszył się ogromnym wzięciem

Jola chętnie udzielała wskazówek

oraz pomagała mniej wprawnym osobom

A to karteczka którą zrobiłam na warsztatach na urodziny swojej wnusi

7 komentarzy:

  1. Lucy, koniecznie musimy się umówić, napisze do Ciebie wieczorkiem mail'a podam Ci swój nr tel :)
    fajnie, ze jesteśmy co najmniej dwie :)
    Ps. fajne fotki, takich nie mam (zwłaszcza tej z wielkiego wejścia, hihihihi - mogę podebrać?).

    OdpowiedzUsuń
  2. p.s.
    karteczkę już chwaliłam... CUDEŃKO :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucy, nie umiem wysłać do Ciebie @, nie mam przeglądarki Internet Explorer :(
    możesz pierwsza do mnie napisać?
    mój mail: jola_kozicz@o2.pl
    nie ukrywam, że będę czekała na wiadomość od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna kartka wyszła. Zazdroszczę takich warsztatów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że miałaś możliwość wziąć udział w takim spotkaniu. Kartka wyszła pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka, a udziału w warsztatach aż 3-dniowych można zazdrościć.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.