poniedziałek, 11 lutego 2013

Oddam w potrzebujące ręce

Robiłam u siebie w scrapowych utensyliach porządki i doszłam do wniosku,że ścinki różnych papierów mnie zaraz zasypią.Niby staram się je wykorzystywać,ale ciągle dochodzą nowe,zbiera się wszystko,bo żal wyrzucić i w pewnym momencie okazuje się ,że to zaczyna nas przerastać.Nie chcę żadnych pieniędzy,nawet za przesyłkę,potraktuję to jako swoisty aneks do candy,więc jeżeli komuś się przydadzą,to proszę o komentarz i adres do wysyłki.Papiery nie są segregowane,po prostu wygarnęłam je z szuflady i włożyłam do koperty,do dość dużej koperty,a tak to wygląda

pozdrawiam i zapraszam na CANDY

7 komentarzy:

  1. jeżeli miałabyś wyrzucić to chętnie przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chętna jestem i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie przygarnęłabym dla siostry. Na pewno się jej przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez chętnie przygarnę wykorzystan na kartki dla chorych dzieci

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygarnęłabym ale nie chcę cię naciągać na wysyłkę za granicę, ale na pewno którejś z dziewczyn jeszcze się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za zainteresowanie,ale kto pierwszy,ten lepszy,więc wysyłam Barbarze
    Onka15 dla dzieciaków też jeszcze coś znajdę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.