piątek, 22 lutego 2013

Wyniki candy

Przede wszystkim pragnę bardzo wszystkim podziękować za udział w moje zabawie,za to,że wiele osób włączyło mój blog do stałego podglądu,za każde dobre słowo i uśmiech.W candy wzięło udział 95 osób,ale jedną musiałam pominąć w losowaniu,bo chyba nie doczytała,że zabawa jest dla posiadających bloga,pozostałe osoby spełniały warunki i wśród nich przeprowadziłam losowanie.Ponieważ do tej pory[a jest to moje 3 candy] nie dałam rady zaprzyjaźnić się z panem randromem,więc trzeba było wydrukować listę i potraktować ją gilotyną


 następnie wszystkie poskładane karteczki trafiły do pięknego koszyka z papierowej wikliny,który dostałam od swojej synowej  Justysi   wybaczcie trochę prywaty,ale ona robi piękną wiklinę


 no i okazało się,że szczęście w losowaniu miała

Urszula Jaworska--serdecznie gratuluję.

No ale to nie wszystko,już przy poprzednim candy dziękowałam  osobie,która zaczęła kolejkę i postanowiłam uczynić to swoją tradycją,teraz i na zawsze,a pierwsza odważna była 


 Janeczka i dla niej   taki mały zestawik



 bo wiadomo zdolne ręce Janeczki przetworzą każdą niteczkę w prawdziwe arcydzieło,Janeczko dziękuję za ten nr.1 i mam nadzieję,że to się przyda


Na koniec przeprowadziłam jeszcze jedno losowanie wśród moich kochanych zaglądaczy i tu szczęście miała


i dla Jadwigi   trochę przydasi--bardzo dziękuję za zaglądanie



Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział,zwycięzcom gratuluję,i proszę o adresy na maila bogusia2000@o2.pl ,jutro rano wyjeżdżam na dwa dni,ale od razu po powrocie wyślę wygrane,miłego weekendu

32 komentarze:

  1. Graruluję :) Dzięki za wspólną zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyń i dziękuję za zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję,dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuje za zabawę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn :-))) Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ się cieszę. Bardzo dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj miały szczęście dziewczyny takie piękne prezenty, gratuluję. Dziękuję za miłą zabawę i odwiedziny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :)) i dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej, ależ dużo dziewcząt miało szczęście, wszystkim Wam gratuluję a Tobie Lucy bardzo dziękuję za zabawę:)
    Może następnym razem mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuję za zabawę i gratulacje dla wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A to dopiero niespodzianka!!! :D Dziękuję za miłą zabawę, a przydasie na pewno się przydadzą :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje i podziękowania za zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla zwyciężczyń
    Dziękują za zabawę :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdeczne gratulacje dla Pań i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, ale się cieszę!!! Super niespodzianka :) Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za zabawę i gratuluję Szczęściarom:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziekuje za zabawe :D gratuluje zwycoezcom :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje dla wylosowanych.

    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.