piątek, 15 marca 2013

Album

Zrobiłam album na zdjęcia,ponieważ trafił już do właścicielki,więc mogę go pokazać.Do jego zrobienia użyłam przede wszystkim papierów,które projektowała Piekielna Owca ,muszę powiedzieć,że to jedne z najbardziej ulubionych moich papierów,uwielbiam je wszystkie,nie tylko jakąś określoną kolekcję,jak tylko mi się kończą,zaraz zamawiam następne,uważam,że mają niepowtarzalny klimat i nadają się do każdej pracy.Do paru stron użyłam użyłam papierów Magicznej Kartki,no i trochę stempelków.Do zrobienia albumu ,na bazę wykorzystałam tylko dwie teczki  na akta,a miejsca na zdjęcia jest naprawdę dużo i na kartach i na tagach,które można wykorzystać i do opisów i do zdjęć.


to pierwsza strona



 wiele kart ma kieszonki na tagi






dolne części składają się do środka,co widać na następnym zdjęciu
















dużo tych zdjęć,ale chciałam pokazać,że jest naprawdę dużo miejsca na zdjęcia,miłej soboty

11 komentarzy:

  1. Podziwiam, podziwiam, super album

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny album! Fajne są te kieszonki na tagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt, tajemniczy, każdy szczególik idealnie wkomponowany!
    Pozdrawiam,
    Megi

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam to szczęście, że ten album widziałam na żywo... jest przepiękny.
    A te papiery?... Muszę je mieć (hihihihihi...)
    Jak tylko będę miała jakąś dodatkową kasę, na pewno je zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ps.
    I jeszcze koniecznie musimy się umówić na jakieś wspólne scrapowanie...
    marzy mi się taki choć jeden dzień w miesiącu, kiedy to kilka fanek scrapowania spotkałoby się w jakimś neutralnym miejscu w naszym mieście, żeby poscrapować...
    Koniecznie trzeba poszukać takiego miejsca i stworzyć taką "grupę oszałałych na punkcie S" hehehhe
    Co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja całą duszą za takim pomysłem jestem,a spotykać się możemy i u mnie w domu,a sama chyba bym dwie chętne dziewczyny znalazła

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowicie klimatyczny i dopracowany!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny jest ten album ,fantastyczny!!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podziwiam osoby posiadające zdolności manualne.
    bardzo ładne to wszystko.
    miłego wiecoru:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne są takie albumy z kieszonkami i innymi niespodziewajkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O łał! Jest cudowny, ma piękny klimat - gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.