środa, 6 marca 2013

Niespodzianka i wyzwanie


Miło się dzień dziś zaczął,dostałam list,a w nim piękną kartkę i cudną kurkę,a wszystko to jest niespodzianką od  Barbary,u której za tą kurką stałam w kolejce w candy i nie udało się wprawdzie,ale i tak ją mam,bardzo Ci Kochana dziękuję



A karteczka jest z przeszyciami,na co jeszcze się sama nie odważyłam




A na blogu Scrapki-wyzwaniowo  możemy sobie przypomnieć,jakie możliwości dają zwykłe szkolne przybory,bardzo mi się to spodobało i powstał taki art journal .




Całe tło zrobiłam farbkami wodnymi i muszę przyznać,że nadają się do tego celu znakomicie,oprócz tego użyłam kredek,ołówka i cyrkla

6 komentarzy:

  1. Przypomniałaś sobie szkolne czasy. A wyszło b. ciekawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ wy dziewczyny jesteście zdolne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna niespodzianka :)) I świetny journal!

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę sie ze niespodzianka się podoba. Jak włożysz do kurki jajko szerszym końcem do przodu, nabierze ładniejszego kształtu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za miły komentarz, mam nadzieję, że Ci się u mnie spoddobało na tyle, żeby zaobserwować i wpadać częściej ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny żurnalowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.