wtorek, 26 marca 2013

Witam serdecznie

Wychorowałam się już,muszę przyznać,że  nie pamiętam,kiedy ostatni raz tak mnie zmogło.ale na szczęście mam to już za sobą,no prawie,ale myślę,że te ostatki szybko przejdą,muszą bo na święta jadę do Wrocławia do syna i nie będę im zarazków przywoziła.Jak już poczułam się lepiej,to zrobiłam ATC na wyzwanie  Craft Artwork ,pod hasłem Pierwsze oznaki wiosny.Mam nadzieję,że ona wreszcie przyjdzie,bo szczerze mówiąc zaczynam tracić nadzieję,a tak wygląda moje ATC


Pozdrawiam serdecznie

7 komentarzy:

  1. Ciekawa praca.Podoba mi się tło. Bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!! Dziękuję bardzo za kartkę świąteczną i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ATC z pięknym tłem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej.. chorowałaś :(
    Dobrze, że już po...
    Lucy ATC jest obłędne, niezwykle klimatyczne... CUDO.
    A już to Twoje tło... MAGIA.
    W jaki sposób uzyskałaś ten efekt "pomarszczenia"?

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze podziwiam osoby z talentem do rękodzieła. ja to mam lewe rece do takich rzeczy, mimo to czasem cos sprobuję stowrzyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj - chorobom mówimy precz :) Ale już wiosna za progiem :) To chyba nasz wszystkich zmasowany atak przynosi w końcu efekt :) Dziękuję za piękne ATC na moje wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.