sobota, 20 kwietnia 2013

Koronka, metalowe dodatki, jeden kolor

Takie właśnie wytyczne dostałyśmy na  kwietniową edycję Tags2013.Kolor można sobie wybrać,ale ciężej jest z dobraniem metalowych dodatków ,więc musiałam pomalować wszystko,co mi nie pasowało kolorystycznie.Wykorzystałam wyjątkowo dużo mediów,gesso, pasta strukturalna, farby, ecolina, glossy accents, cracle accents, mgiełki, tusze,jednym słowem malowałam,mazałam,pryskałam,no i taki efekt końcowy mi wyszedł





Zapraszam do oglądania pozostałych prac,naprawdę warto


29 komentarzy:

  1. Mediowo- super a klucz dodaje tajemnicy : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory i ciekawa faktura :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym kluczem taki tajemniczy:) Oj ja też poszalałam mediowo i nawet w podobnych kolorach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten klucz to do czyjegoś serca czy może do sejfu ? :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. W realu musi wyglądać, te wszystkie fakturki, zatopiony kluczyk. Piękny tag.

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto było tak malować, mazać i pryskać. Uzyskałaś świetną fakturę :) No i ten klucz...

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze! ale zaszalałaś mediowo - superefekt- podoba mi się!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Media masz opanowane do perfekcji a jaki zaskok jeśli chodzi o metalowy element

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Twoje pacianie, mazianie robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieźle uciapciany. Efekt super !

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne tło, świetna kompozycja no i mam słabość do niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny kolor, super Ci wyszedl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mediowy tag - świetnie go zrobiłaś! Pewnie niezłą miałaś zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja bym chciała tak pięknie "bałaganić". Świetnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  15. no i wyszedł Ci efekt końcowy obłędny...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nono... widać sporo włożonej pracy, a efekt piękny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny efekt kolorystyczny...Super wyszło...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Piękny jest ten turkus!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale tajemniczy tag, widzę ze muszę dokupić mateiały do pracy,

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny mediowy tag! Kolor bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna faktura na tym tagu
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mediowy przepięknie:) super :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.