niedziela, 28 kwietnia 2013

Podobrazie

Na Kreatywnym Polu  jest ogłoszone wyzwanie,które polega na ozdobieniu dowolną techniką podobrazia.Ponieważ mnie ostatnio naszło na eksperymenty mediowe i robię je także na podobraziach,więc jak tu nie skusić się na takie wyzwanie.Do wykonania swojego obrazka użyłam jako bazy gładzi szpachlowej ze sklepu budowlanego,a potem mazałam to gesso,farbami akrylowymi,tuszami i mgiełkami,no a w gładzi odbijałam różne okrągłe przedmioty i "rysowałam" patykiem,no i takie są tego efekty


Życzę pięknego długiego weekendu

5 komentarzy:

  1. Wygląda genialnie, jak kafel albo jakaś ceramiczna historia. Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,piękni,ciekawie i kolorowo tu u Ciebie.Jeśli pozwolisz zostanę i rozgoszczę się na dłużej,Ciebie zapraszam w wolnej chwili w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam wiosennie.Jola,dodam tylko,że Twoje pomysły są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyszło pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt uzyskałaś. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnego Pola :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.