piątek, 26 kwietnia 2013

Recyklingowy obraz

Ostatnio bardzo zauroczyły mnie media i możliwości jakie stwarzają przy wykonywaniu różnych prac,dlatego zapisałam się do Czekoczyny na ten kurs.Ponieważ to jeszcze nie tak prędko,więc na razie,niecierpliwie czekając na warsztaty,eksperymentuję sposobem domowym i muszę powiedzieć,że frajdę z tego mam ogromną.Kiedyś,dawno temu mój mąż kupił na jakimś kiermaszu obraz,który mi się nie podobał,ale wisiał u nas bardzo długo. .Nareszcie po ostatnim, remoncie został wyprowadzony z domu,na szczęście,opamiętałam się i nie wyrzuciłam go,tylko wykorzystałam do swoich eksperymentów mediowych i tak powstał recyklingowy obraz,na razie były trzy jego wersje,ale nie wiem czy na tym się skończy,a to moje "dzieło"



to była pierwsza wersja

potem poszły znowu w ruch gesso,pasta strukturalna,tusz,mgiełki i sama nie wiem co jeszcze i powstała druga wersja

a to jest na razie ostatnia odsłona,,,,na razie






4 komentarze:

  1. Dla mnie media to czarna magia... Jakoś nie umiem robić nic w tym stylu :) Tobie udało się uzyskać ciekawe efekty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratukuję tych eksperymentów:) to wspaniała zabawa i ćwiczenie. Podobają mi się twoje efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknei to wyglada ale wtej dziedzinie jeszcze nie mam doswiadczenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujące:)
    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.