wtorek, 9 kwietnia 2013

Ważne zdjęcia

Porządkowałam zdjęcia,bo chciałam zrobić wreszcie album dla siebie,ale jak zwykle bywa, zamiary się trochę zmieniły.W czasie ich oglądania i segregowania  okazało się,że jest trochę zdjęć,które mają dla mnie specjalne znaczenie,dotyczą bardzo ważnych dla mnie momentów mojego życia,i postanowiłam zamiast w albumie umieścić je w art journalu,podkreślając ich znaczenie.A to pierwsze ze zdjęć,ukazuje moje pierwsze spotkanie z moją pierwszą wnuczką.Julka miała już 3 miesiące,kiedy pierwszy raz się spotkałyśmy i była moja przez następne pół roku.Tak to jest,kiedy dzieci tak daleko od nas wyjadą


4 komentarze:

  1. Dobrze Cię rozumiem choć na szczęście przynajmniej jedno dziecko i jedynego wnuczka mam blisko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. super to zrobiłaś Lucy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki album to super rzecz - sama się zbieram do zrobienia takowego:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęłaś wspaniale, będzie to piękny album :))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.