poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Wyzwanie

Iliana  na swoim blogu ogłosiła ciekawe wyzwanie,należy zrobić pracę tematycznie związaną z książką "Harry Potter",ale nie można na pracy umieszczać żadnych postaci,Myślę,że jest to doskonały temat do wykonania szczególnie dla osób,którym w pracach scraperskich pomagają pociechy.Ponieważ moje pociechy już trochę wyrosły i porozjeżdżały się po świecie,więc pracę zrobiłam sama,bo Harrego Pottera czytałam i lubię,a jak o książce mowa,więc zakładka do niej aż się prosi i oto ona





4 komentarze:

  1. Ojej cudna zakładka! Dziękuję za udział w moim wyzwaniu :) Fajnie wykombinowałaś ten motyw z sową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest :) Też bardzo lubię czytać Harrego, nawet byłam na peronie 9 i 3/4 w Londynie hehehhe, ale niestety, ten "peron" był wielkim rozczarowaniem (znajdziesz ten peron w tym poście http://www.jolazola.blogspot.com/2012/03/266-zdolna-jestem-niesychanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.