sobota, 18 maja 2013

Diabelskie wyzwanie z Magiczną Kartką

Wytyczne do wyzwania w Diabelskim Młynie to praca według mapki,minimum 3 kwiatki,motyl i ulubione papiery.Mapka jest bardzo ciekawa,a jeżeli chodzi o wybór papierów,to nie miałam żadnych wątpliwości. Od kiedy dostałam do ręki pierwsze papiery zaprojektowane przez Olgę Heldwein czyli Piekielną Owcę zauroczyłam się nimi na całego.Lubię wszystkie kolekcje, mają w sobie coś,co powoduje,że zawsze mam je pod ręką,stale uzupełniam zapasy i nie wyobrażam sobie,żebym nie miała ich w swojej szufladzie.Da kartki użyłam  różowych "Mglistych Snów" i "Lovely Grunge"-pink




A to kartka,którą zgłaszam  na wyzwanie

8 komentarzy:

  1. podoba mi się bardzo kolorystyka tej pracy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Kwiatuszki wyglądają świetnie, a motylki dodają takiej lekkości kartce! Śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram Klaudię - śliczna karteczka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kompozycja karteczki;-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.