niedziela, 5 maja 2013

Majówkowe łamańce

Witam wszystkich w tą piękną słoneczną niedzielę. Na Craft Artwork jest wyzwanie,którego zadanie polega na wyszukiwaniu z podanego słowa nowych wyrazów i ułożenie z nich w miarę sensownego zdania.Dzisiejsze słowo to  żyromagnetyczny .Ponieważ jestem molem książkowym,więc samo ułożyło mi się takie zdanie   zżyta z tomem magnetycznym czarem czyta romantyczny rym,no myślę,że w miarę sensowne jednak jest,a to ilustracja zdania







Tak się rozochociłam,że ułożyłam jeszcze jedno zdanie,podobne,ale jednak zupełnie inne   
magnetyczny rytm gna tanecznym czarem,a to ATC ilustrujące to zdanie

 

Pozdrawiam serdecznie i dzięki za zaglądanie do mnie,dużo słońca na następny tydzień życzę

4 komentarze:

  1. Świetne! Ciekawe wyzwanie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam po wyróżnienie na http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/05/kolejne-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.