piątek, 31 maja 2013

Męska kartka

Ze zdziwieniem zobaczyłam,jak dawno mnie tu nie było,myślałam,że to tylko kilka dni..Coś mi za szybko czas ucieka, ale cóż popracować trzeba,do wnuczka mnie ciągnie,robię księgę gości weselnych,a ponieważ to moja pierwsza i dla szczególnej osoby,więc  zabiera mi dużo czasu.a jeszcze próbuję zrobić coś na Zlot w Warszawie,na który już nie mogę się doczekać.W ubiegłą sobotę były u mnie Jola-Zola i Zakręcona Bo i robiłyśmy kartki,było bardzo fajnie i na pewno nie skończy się na tym jednym spotkaniu,a następne chyba będą w większym gronie.A w międzyczasie zrobiłam kartkę męską  i zgłaszam ją na wyzwanie na wyzwanie 123 scrapuj Ty



Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknej pogody,szczególnie wszystkim Dzieciom

7 komentarzy:

  1. Takie kartki sa ciężkie do zrobienia,ładnie ci wyszła

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny samochodzik :) Karteczka męska, dobrze to widać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ech ten czas leci, piekna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. karteczka cudna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ogarnęłaś męski temat :)
    Papier z balonikami rozwesela kartkę :)
    Dziękuję za udział w męskim wyzwaniu 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna ta karteczka Lucy :)
    A co do identyfikatora na zlot, to jako takiego wymogu nie ma, ale...
    Ale jeżeli chcesz być szybko rozpoznana przez swoje blogowe koleżanki będące na zlocie identyfikator jest jak najbardziej na miejscu. Zwłaszcza, że wiele dziewczyn mówi,że będzie takie mieć, właśnie dla szybszej identyfikacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.