niedziela, 12 maja 2013

Wyróżnienie

Czarna Dama z Misiowego Zakątka  zrobiła mi sympatyczną niespodziankę i wyróżniła mój blog,a ponieważ każde docenienie tego co robimy jest jest zawsze niezwykle cenne,bardzo Jej za to dziękuję.Zasady wyróżnienia  mówią że należy podziękować nominującemu,co właśnie czynię,i to nie tylko ze względu na zasady,ale dlatego,że jest mi bardzo miło ze względu na nominację.Ponieważ Czarna Dama dostała tych wyróżnień sporo,i nie bardzo wiem,które"przysługuje" dla mnie,częstuję się pierwszym zamieszczonym na Jej  blogu      

                                                                                                                                                 

 
                                                                                                                                                                                                                                                                                              
A to są odpowiedzi na pytania,które zadała nam Czarna Dama
 

01. Ulubiona pora roku?------wiosna
 
02. Twoje wymarzone wakacje?------najważniejsze  jest  z kim,a nie gdzie

03. Jakie zwierzęta lubisz najbardziej?----koty
 
04. Co Cię denerwuje u innych?----"bezinteresowna" zawiść

05. Twoja ulubiona piosenka?-----E.Demarczyk "Na moście w Avignon"

06. Czy lubisz słodycze?----kiedyś bardzo,ostatnio coraz mniej

07. Ulubiony kolor?----czerwony
 
08. Jaką techniką wykonujesz najczęściej prace?-----próbuję wszystkiego i ciągle szukam swojej ulubionej,bardzo ostatnio zafascynowały mnie media,podoba się styl steampunk

09. Czego nie potrafisz, a chciałabyś umieć?----rysować 

10. Grasz na jakimś instrumencie?----nie,kiedyś potrafiłam grać na nerwach,ale ostatnio ta umiejętność jest w zaniku

11. Dokończ zdanie "Życie jest..."-----piękne i należy  z tego  się cieszyć i korzystać
 
 
 Najtrudniejszy do wykonanie jest dla mnie ostatni warunek,to znaczy. nominowanie blogów,obserwuję ich naprawdę sporo,właśnie dlatego,że bardzo mi się podobają,wszędzie znajduję coś bardzo ciekawego,i zawsze mam ochotę do tej listy dodać następne,więc wybrać z nich tylko kilka jest dla mnie po prostu niemożliwe,zawsze miałabym wrażenie,że pominęłam inne ciekawe blogi,więc nominuję wszystkich których obserwuję ---"sie panie i panowie częstują" jak mawiał pewien Leszek,
a Czarnej Damie jeszcze raz serdecznie dziękuję         
 
 
 
 
 

1 komentarz:

  1. Kochana, nie ma za co dziękować :) A wyróżnienia jakie dostałam wszystkie przekazuję Ci dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.