sobota, 15 czerwca 2013

Coś dla siebie

Chyba to nie jest tylko moje spostrzeżenie,że jak chcemy zrobić coś dla siebie,to nigdy nie ma na to czasu.Ostatnio wybierałam zdjęcia wnuków do albumu i zobaczyłam ile jest moich "niezagospodarowanych" zdjęć,od dawna zabieram się za zrobienie albumu tylko dla siebie,ale zawsze coś jest ważniejszego do zrobienia i ta robota zawsze idzie w odstawkę.No powodowana impulsem zrobiłam sobie album,a właściwie albumik wielkości małego notesika.Zrobiłam go na bazie kartki A4,bez specjalnych ozdób,tylko tuszowane bazy i zdjęcia.

Tak zaczęłam, pozaginałam i pocięłam kartkę

A tak wygląda zrobiony albumik

okładka

rozkładamy na boki

potem do dołu

na boki

i jeszcze raz na boki





Jest mały,ale mieści 14 zdjęć,no i zrobiłam sobie prezent,czasem trzeba

Pięknej,słonecznej niedzieli życzę wszystkim

8 komentarzy:

  1. Pomysłowa i ładna praca. Warto zrobić coś dla siebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały Ci wyszedł!

    Ciesze się, że się spotkałysmy:) Do następnego razu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to prawda, ja też nigdy nie mam czasu żeby zrobić coś dla siebie :) Album wyszedł świetnie, mały, prosty a jaki ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny albumiki pewnie bardzo czasochłonny:) Pozdrawiam i zapraszam do mojej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super album, wreszcie dla Ciebie. Rozumiem problem bo sama tez dla siebie prawie nic nie robię. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały album:)
    Ja też mam zawsze problem, żeby zrobić coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.