sobota, 20 lipca 2013

Geometrycznie i z zamkiem w lipcu

Dzisiaj jest 20 lipca,a więc kolejna odsłona naszej zabawy,tym razem wytyczne to geometryczne tło i zamek.Kiedy szukałam natchnienia do wykonania pracy,natrafiłam na ten obrazek,,młodsze uczestniczki naszej zabawy pewnie nie wiedzą kto to byli Jacek i Agatka,więc podpowiadam,to była pierwsza dobranocka,często przerywana,jak zresztą każdy wtedy program,informacją przepraszamy za usterki.Tak więc u mnie dzisiaj nostalgicznie,Jacek z dobranocki.





Zapraszam wszystkich do oglądania prac całej załogi Tagów 2013  wystarczy kliknąć,ja jutro od rana będę podziwiała,bo dziś mnie nie ma, pozdrawiam i życzę pięknych wakacji

28 komentarzy:

  1. Super :D Genialny pomysł z tym suwakiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super pomysł! Rzeczywiście tak było, fajnie, że przypomniałaś tę dobranockę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny pomysł i wykonanie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie - Jacek w kubraczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Jacek - przystojniak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny tag :-)) ale gdzie jest Agatka?

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny tag - też przypomniało mi się wczesne dzieciństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to nie wiem, kto to był Jacek i Agatka! Ja mam nawet do dziś dwie bombki choinkowe z tymi postaciami ( chucham i dmucham co roku na nie, żeby nie stłuc niechcący).
    Pomysł bardzo mi się spodobał,

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tag! A Jacka i Agatkę pamiętam... dawne czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jacka i Agatkę pamiętam tylko z opowieści. Fajnie że przypomniałaś te postacie :) Tag jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknego taga zrobiłaś,pomysłowy

    OdpowiedzUsuń
  12. I powstało ubranko dla Jacka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze maleństwo- ach świetne czasy- super to opisałaś-wzmianka o usterkach- to kropeczka nad i: )

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja dobranocka z wczesnego dzieciństwa. Super pomysłowy tag.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo moja pierwsza dobranocka podglądana przez szparkę, zza firanki :) super pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny. Fantastyczne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. proszę bardzo kilka wytycznych i jakie świetne pomysły
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspanialy pomysl z tym zamkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach! Genialny! Suwak idealnie wkomponowany, a kto to Jacek i Agatka oczywiście wiem i to nie tylko z racji mojego imienia :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super tło i niezła łepetynka. Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspomnieniowy tag, świetny pomysł, a tło rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspomnień czar - świetnie go zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.