czwartek, 18 lipca 2013

Zapiśnik

Czas letni leci bardzo szybko,w dodatku ostatnio trochę się u mnie działo,syn przeprowadzał się i trzeba było trochę pomóc,głównie zająć się wnukiem,żeby mogli spokojnie zrobić wszystko.Potem sama przemeblowałam trochę mieszkanie,bo miałam dodatkowy pokój do wykorzystania,a w końcu mój mąż wrócił z dalekich wojaży półrocznej nieobecności.To wszystko czas mi zajmowało,ale w międzyczasie coś troszkę robiłam,między innymi na wyzwanie Magicznej Kartki taki zapiśnik,papiery są oczywiście magiczne,a w Porannej Kawie  zakochałam się od pierwszego wejrzenia, obrazek jest wycięty z kolekcji Skarby czasu,a kwiaty z Zaczarowanego ogrodu i zgłaszam ten zapiśnik na wyzwanie






8 komentarzy:

  1. Bardzo zajęta byłas ostatnio,ale lepiej więcej pracy niż nuda;-0
    dziękuję za udział w mojej rozdawajce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło tu u Ciebie, pięknie i kolorowo:) Notesy super! W wolnej chwili zapraszam do mnie w odwiedziny, będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniala praca ze swietnym obrazkiem vintage !!! Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca:)Pozdrawiam serdecznie i słonecznie w te lipcowe piękne dni:)
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i klimatyczny :)
    Bardzo chętnie podrzucę Ci ścinki z mojej Ścinko-zabawy tylko napisz które kolory Cię interesują (max cztery kolory ).
    :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny klimat.Uwielbiam darcia i czarpania :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny i romantyczny notes :) W ciekawym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.