wtorek, 20 sierpnia 2013

Tagi 2013

Jak ten czas leci,dopiero zapisałam się do projektu Tagi 2013,a tu już dawno przekroczyliśmy półmetek i zmierzamy do końca.W tym miesiącu temat brzmi :Soczyście w sierpniu,a wytyczne to---Element słoika,soczyste,letnie kolory i owoce lub warzywa w jakiejkolwiek formie.Ponieważ sierpień mam dość zajęty[dwa wesela,w tym jedno syna i chrzciny wnuka] i jestem na urlopie,więc robię taga dużo wcześniej i automacik mi go "puści".Troszkę ten mój tag robiony na szybkiego,ale mam nadzieję,że będzie mi to darowane,a we wrześniu się poprawię,pozdrawiam wszystkich wakacyjnie,a ponieważ odcięcia od internetu nawet na wakacjach nie planuję więc będę zaglądała do was

A tu są pozostałe prace,zaglądajcie,bo naprawdę warto

13 komentarzy:

  1. Coś u nas mało tych skarbów urodziło się tego lata :-( Piękny,delikatny tag :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarby :) Faktycznie to skarby!
    ps. powodzenia w tych wszystkich uroczystościach Twoich Skarbów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Skarby skarbami a dobra konfiturka niejeden smuteczek przegoni :-)) SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to za owocek ten fioletowy zaintygował mnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. nostalgicznie się zrobiło... bardzo ładny letni tag :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie tu myśleć o przetworach jak takie uroczystości na głowie. Tag wyszedł Ci ślicznie. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny tag pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwe skarby :) Bardzo fajna interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tag bardzo "owocny" a ja zapraszam do ścinkowej galerii, Twoje zdjęcia też miałam, więc jest już komplet prac. Na pozostałe dwie osoby, ktore nie dawały znaku życia już nie czekam :)
    Zajrzyj tutaj:
    http://jolazola.blogspot.com/2013/09/457-fina-scinko-zabawy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny owocowy tag! i hasełko super :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.