piątek, 20 września 2013

Tagi 2013


Kolejny miesiąc wyzwania Tagi 2013.Dzisiejsze ma tytuł  "Back to school -powrót do szkoły",a jego wytyczne to---
tagi

  • muszą zawierać zdjęcie lub grafikę 'dziecka.dzieci' (niekoniecznie szkolnych)
  • nie mogą zawierać kolorowanych postaci (np. stempelków)
  • muszą być w stylu vintage lub shabby,
  • oprócz postaci dziecka musi być co najmniej 1 element kojarzony ze szkołą np. tablica, linijka, zeszyt, ołówek itp.

Powiem szczerze,że bardzo mi się ten temat podobał i dobrze mi się robił ten tag,a tak mi wyszedł


Napis jest z kolekcji sklepu Piątek trzynastego,autorstwa A. Świejkowskiej,stara karta biblioteczna,książka mojej produkcji,zegar kupiony Na strychu,ołówek i stalówka kupione na zlocie,ale nie pamiętam na którym stoisku,obrazek z zasobów własnych

Zapraszam do oglądania pozostałych prac TU

19 komentarzy:

  1. Świetny tag :-))) Minka dziecka bezcenna :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny tag-!dzieciaczek rzeczywiście cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karta biblioteczna... no niesamowita jesteś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tag! I te potarmoszone brzegi... mrrrr...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne szczegóły a własna książka-doskonały pomysł : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Chłopak zadowolony nie jest :-)) no cóż ale mnie się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie wykorzystałaś kartę biblioteczną :) Uroczy tag :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyszedł, podobają mi się kolory oraz atrybuty szkolne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super tag, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, swietna mine ma ten maly, chyba nie bardzo zadowolony ze szkoly haha

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, jaki uroczy chłopczyk ! Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chłopczyk mnie rozbroił :) całość bardzo szkolna i udana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne klimaty:) Czyżby chłopak po pierwszym dniu w szkole;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. oh, ponad czasowy, stalówka ołówek - ekstra a zdjęcie fajne

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny, pomysłowy. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.