środa, 11 września 2013

Witam po długiej przerwie

Bardzo dawno mnie nie było,ale sierpień był pełen różnych imprez,a 3 września miałam operację usunięcia haluksa i do tej pory miałam trochę trudności z usiedzeniem przy komputerze,Jak potrzymam dłużej nogę opuszczoną,to mnie boli,ale z każdym dniem jest coraz lepiej i myślę.że będę mogła coraz dłużej posiedzieć przy komputerze.Na razie moja noga wygląda tak

na szczęście tym razem nie mam gipsu

a to moje wspomaganie
Cieszy mnie,że już niedługo będę miała proste nogi,które wreszcie nie będą mnie bolały.

No ale dość o tym,muszę się pochwalić moim wygranym u Anko  Złotym Candy,jestem bardzo szczęśliwa,że na mnie padło,dostałam piękny szal,ale najbardziej mnie cieszy,że wreszcie mam na własność cudne robótki,które są dziełem zdolnych rączek Anko

jeszcze raz dziękuję Anko

W sierpniu,kiedy miałam tyle imprez porobiłam sporo rzeczy,które stopniowo chciałam pokazać,na pierwszy ogień pójdą skrzyneczki na wino.Teraz taka moda,że młodzi zamiast kwiatka,chcą butelkę,więc trzeba było zrobić do tych butelek opakowania







Strasznie długi ten post,ale nadrabiam zaległości,dzięki tym,którzy dotrwali do końca,serdecznie wszystkich pozdrawiam,teraz będę nadrabiać zaległości w odwiedzinach,strasznie jestem ciekawa.co się u Was działo przez ten czas

7 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej i podziwiam piękne pudełko.
    Życzę szybkiego pozbycia się bandaży i pełnej sprawności operowanej nogi.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyneczki piękne - fajny pomysł, faktycznie teraz coraz częściej młodzi chcą winko ;)
    Wracaj szybciutko do pełni sił :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne skrzyneczki i piękna wygrana:) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem co to znaczy, bo też przez to przeszłam. Niestety odrasta. Oby Tobie sie udało. Pa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia życzę....Całuski pa....

    OdpowiedzUsuń
  7. Nogę na żywo widziałam... Ech, szybciutko niech sie goi :)
    Gratuluję wygranej, nie chwaliłaś się ;)
    A pudełko bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.