wtorek, 15 października 2013

Album

Albumy to jedna z moich ulubionych form,bardzo lubię je robić.Ponieważ teraz moja noga zmusza mnie do dość siedzącego trybu życia,porządkuję wszystko co się da porządkować na siedząco,a więc przede wszystkim zdjęcia,posegregowałam je tematycznie i zaczęłam robić albumy.Na pierwszy ogień poszedł album z moimi wnukami,żebym za każdym razem jak chcę na nich popatrzeć,nie musiała zaglądać do internetu.W pierwszym zamyśle miał być album z rolek po papierze toaletowym,ale doszłam do wniosku,że będzie za gruby i wzięłam zwykłe bazy,tylko zamiast je obklejać papierem,spryskałam je różnymi mgiełkami i oto jak mi wyszedł










Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze:

  1. Zdrowia życzę....Podziwiam Twoje pomysły i wykonanie....Pa....

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.