środa, 20 listopada 2013

Tags 2013

No i jesteśmy już blisko mety w tagowej zabawie,aż się nie chce wierzyć,że ten rok tak szybko przeleciał,a na ten miesiąc takie mamy wytyczne


Mamy literkę B jako 
button - guzik
bird - ptak
brown - brąz
burlap - juta
brads - ćwieki
Proszę zauważyć, że oprócz ćwieków (brads) wszystkie wymienione elementy są pojedynczo (1 ptak, 1 guzik)
Czyli nasz tag musi zawierać: 
  • kolor brązowy (jakiś element wystarczy)
  • ptaka (rysunek, ozdoba, wycinanka itp.)
  • guzik (wystarczy jeden, można dać więcej)
  • jutę - w postaci sznurka jutowego wystarczy
  • ćwieki 2 lub więcej
BARDZO WAŻNE BY NIE ŁĄCZYĆ TYCH WYMAGANYCH ELEMENTÓW!
Jeśli dodamy np. guzik brązowy, to i tak musimy dodać coś innego brązowego
a to mój tag
brązowe jest drzewko,ptaszek siedzi na płocie z juty,ćwieki są gwoździami w płocie,a z guzika zrobiłam słoneczko,a teraz lecę oglądać pozostałe prace TU ,bo bardzo jestem ich ciekawa

17 komentarzy:

  1. Pomysłowo :) Faktycznie podobny pomysł :) Dodatkowo u Ciebie słońce, u mnie księżyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag,zapachniało mi wiosną chociaż drzewko brązowe :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo stylowy, piękny zestaw kolorów, ładna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Płotek z juty- dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny jesienny tag, pomysłowy płotek

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczności pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny tak. Ten płotek ze sznurka mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wykorzystałaś jutę w roli płotka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super płotek wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Płotek genialny. Piękny tag:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poprostu swiatyny, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.