poniedziałek, 16 grudnia 2013

Decoupage

Strasznie zaniedbałam bloga,ale czasu mam ostatnio niewiele,a jak wieczorem coś zrobię,to nie mam kiedy pstryknąć ładnej fotki,bo wieczorem jednak światło nie takie jak trzeba,a i aparat już chyba przychodzi czas wymienić.Nie mam jakoś natchnienia do robienia kartek,za to dużo zajmuję się decoupage,przerabiam słoiki i puszki,bo okazało się,że u mnie jest dokładnie tak samo jak u bosego szewca.Słoiki są bardzo różne,bo chciałam trochę swoją kuchnię ożywić.Zdjęcia mogłyby być lepsze,ale tylko tak mi wyszły








Pozdrawiam serdecznie

4 komentarze:

  1. Super! Świetne pojemniki z tak prostych słoików. Natchnęłaś mnie, wyciągam zaraz farby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne!!!!
    Mocne, już świąteczne pozdrowienia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne słoiczki! Na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.